BF Juli-07 Nr3
mammab; fy va läskigt det där med saga! skönt att allt gick bra. blommarrangemanget blev ju superfint!!
mammab; fy va läskigt det där med saga! skönt att allt gick bra. blommarrangemanget blev ju superfint!!
könsultraljud imorgon!!! weee! jag e helt nervös inför det, känns som man kommer bebis så nära på något vis... kan inte förklara hur det känns... drömde inatt igen att det är en flicka, men tror på något vis ändå att det är en kille... sambons mamma fick ju bara söner (tre stycken) vet inte om det kan ha något samband... äh spelar ju inte någon roll vad det blir, bara det att när vi väl vet det så känns bebisen mer närvarande på något vis! hi hi. guuuu va jag längtar!!!!! ha en bra dag på er allihopa!
Beckah; ja den har ju ändrat både form och storlek!! Alla verkar tro att jag har en liten pojke i magen... men när jag drömmer är det alltid en tjej! mamma har spått fram att det e en tjej... hmmm brukar ju stämma när hon håller på... imorgon vet vi!
va ska ni ha till middag ikväll tjejer??? står helt stilla i huvudet!
jag har ju blivit helt besatt av korv nu!!! äter det typ varje dag så tänkte nog något annat.... kötbullar o makaroner kanske....
Så, nu har vi fått våran bärbara dator! Ska bli skönt att bli av med databordet. Hoppas ni alla haft en bra kväll. ska nu se om jag kan komma på hur man lägger in bilder i datorn från min kamera!
Nu ska vi åka till stan snart för köns ultraljud. är helnervös, vet inte varför egentligen!!! skriver mer sedan när jag är hemma igen. ha en bra dag på er!!
hej på er! vi ska ha en liten flicka!! Tyvär verkar hon inte vara någon linslus direkt så det blev inte några bilder. Men alla mått var jättebra, följer alla kurvor å sånt. hjärtat å hjärnan såg så fint ut! känns jätteskönt.
Efter ultraljudet var vi på gruppinfo med försäkringskassan. massa info om föräldrapeng, nästan mer funderingar nu än förut! men det var väl bra att gå på sånt möte, lite klarare nu i huvudet om hur man gör med dagar å sånt!
åh glass vill jag med ha