-
ja nu börjar flickorna dimpa ner!!Beckah82 skrev 2007-04-11 20:48:38 följande:ÅH! Grattis till Lindisen och Jeanette för era små töser! -
Jeanette: jättefina bilder ju!!
-
Godmorgon på er!
Jonali; lycka till idag!!!
Själv känner jag mig som världens lyckligaste efter ultraljudet! Att veta bebisens kön tyckte jag först kändes lite onödigt, gjorde det mest för sambons skull. Men nu när man vet så är det som att man fått en helt ny kontakt med bebisen. svårt att förklara. Någon som förstår vad jag menar???
Solen skiner idag, sååå skönt! Börjar jobba halv 2 idag så ska nog dammsyga och plocka lite. ikväll funderar vi på att åka till ikea igen och kolla på det vi missade att köpa sist... få se om vi orkar.
Det blev en glass igår... värsta goda nogatglassen med gammeldags vanil inuti. Sambon kommer hem med gratisprover titt som tätt, å det va verkligen goda glassar han fick med sig!! he he
-
Härligt!! fortsätt kämpa!!solstraalen skrev 2007-04-12 08:14:43 följande:Är inne på min tredje dag nu av stenhård koll på antal kalorier osv jag stoppar i mig.Inget godis eller så heller ännu Igår visade vågen 0.5kg mindre än då jag började i tisdags, idag totalt -0.9kg.Jag klagar inte om vågen går lite neråt nu. Innan ja började med min viktkamp nu i tisdags så hade jag ju redan gått upp 19kg. Så det går ingen nöd på bebisen. -
Vill oxå komma igång med träningen igen!!! just nu får man ju ont av att bara tänka promenad...
-
ja man kan bli lite irriterad på han ibland när han kommer hem med massa glass å grejer! han jobbar i en livsmedelsbutik som inköpare, å han träffar en massa säljare dagligen bla från gb, triumf, å alla dom där fina dyra glassmärken med glass man annars bara suktar efter!!Hallonfot skrev 2007-04-12 08:25:35 följande:Starkt jobbat, Solstraalen!Lindisen: Vad jobbar din sambo med som kan få gratisprover på glass? Ha ha, tur att inte min man jobbar på glassbolag för då skulle jag och dottern kunna hoppa över kvällsmaten och bara äta glass. Är inte så mycket för kakor och godis men glass...mmmmmm, det kan man nog inte äta för mycket.Oj, sorry...inte meningen att läska dig Solstraalen när jag precis gratulerat dig till ditt fina resultat och karaktär.
nä inge mera glassprat nu!!!!
-
Donna69; här ska det med städas idag! fixa o dona, ska bara äta lite mackor först!
-
ha ha, kan inte slita mig riktigt. hoppar mellan golvskurning och familjeliv!!Donna69 skrev 2007-04-12 09:42:43 följande:Härligt mammab o lindisen!!Tänk om man kunde ha så mycket självdiciplin att man kunde stänga av datorn eller iaf låta bli o sitta till o från!! det är ju hopplöst! =)får vänta med städning tills maken vaknar Jag tvättar ju iaf =) *duktig* -
he he, ja exakt!! man måste ju hålla sig uppdaterad ju! men nu måste jag vänta på att golvet ska torka, sedan ska jag plocka resten av småsakerna och sedan så ser det nog rätt så dugligt ut här!Donna69 skrev 2007-04-12 10:04:59 följande:Lindisen;Ganska sjukt egentligen hur beroende man kan va av familjeliv!! Det är typ det första jag tänker när jag vaknar (måste kolla om nån skrivit nåt!)Eller hur? =) -
någon som kan tipsa om va man kan göra i sommar? vi vill ha en liten minisemester i början av juli då sambon ev är ledig några dagar. men vi kan inte komma på vad. funderade på en kryssning till riga eller så... vill gärna ha tips. man får väl inte flyga så nära förlossningen..?