Hej alla goa tjejer!
Är inne på FL för första gången på riktigt sen flera dagar... all energi har gått åt till att överleva Isabelles 1 årsdag, och göra det bästa av situationen. Dagarna har varit SUPERTUNGA men samtidigt väldigt ljusa, fina och fyllda med såå mycket kärlek. Och vi har fått många fina minnen att bära med oss.
Vill också tacka för alla era tankar och kramar som ni har skickat till mig/oss *gruppkram*
Har inte läst tillbaka i tråden, och kommer inte orka göra det heller, hoppas ingen tar illa upp?! Men ni får gärna uppdatera mig om det har hänt ngt speciellt
Här har hela denna dagen bestått av sammandragningar så fort jag rör mig, sitter jag still har jag inga, men så fort jag reser mig så... Men dom gör inte ont heller, så det ska inte vara någon fara.
Var på UL i onsdags också förresten. Pluttan uppskattas nu att väga 1906 gr, och slutvikten vid BF beräknas bli 3500 ungefär (Isabelle vägde 3560). Hon ligger exakt på kurvan, perfekt! Läkaren fick in en riktigt bra ansiktsbild som nästan gick att jämföra med kvalitén på 3D-UL vi har varit på i v25, och vi tyckte att hon var lik Isabelle DÅ - det är inget mot vad hon är nu!

Så söt så!
Ursäkta för min ego-roman... är bara så glad att jag äntligen orkar skriva här inne igen, efter dessa dagarna!
Hoppas att ni alla har det bra!