• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

mrsbygg skrev 2007-04-22 10:45:31 följande:
    jaha, ha rman kommit igång då? nääää..fastna här framför datorn med massa godis ska snart fixa! snaaaart
    Hehe. Brukar vara så att man fastnar framför datan en stund.
    Jag har iaf hunnit med att äta frukost, städat och fixat gardinerna i dotterns rum.. Plockat undan lite tvätt.. och nu gick jag och satte mig för att ta en paus framför datan.

Idag skall jag ta upp alla dotterns gamla kläder och rensa ut.. slänga och spara det som är helt och rent och snyggt! Kom på det igår kväll och nu längtar jag bara att få rensa ut bland hennes kläder.
    Se om man hittar några neutrala kläder som både flicka och pojke kan ha.
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb
    L2K skrev 2007-04-22 10:52:08 följande:
    zelda - Gomorron! Vi kör på tv'n i sovrummet i det läget.
    Vi har oxå tv i sovrummet.. Helt underbart!
  • Vickyb
    rund o go skrev 2007-04-22 11:01:05 följande:
    Hej! Hittade precis denna tråd.. Har tittat om det funnits någon tidigare men.. När har ni BF?? Jag har den 23 Juli.. Era första? Det är mitt tredje *ler*Allt bra med er? Anna
    BF 26/7 mitt andra barn.
  • Vickyb

Åh jag är så sugen på PIZZA!!! En orientale med vitlökssås. Skulle kunna döda för en sådan nu

• Vickyb
    Madelene87 skrev 2007-04-22 12:37:33 följande:
    Idag börjar min nedräkning Bara 100 dagar kvar
    samma här
  • Vickyb
    Lindisen81 skrev 2007-04-22 12:01:27 följande:
    sådär nu har jag varit hos mamma å ätit frukost, brorsan har varit över å hälsat på med så det blev en liten familjemorgon! KOmmer inte ihåg vem som tipsade om mineralvatten mot halsbrännan, men det ska jag testa!!! Efter nattens attack av halsbränna är jag fortfarande rätt så öm i halsen och ner mot bröstet... men bebis rör sig mer än vanligt och gjorde det hela natten. Hon tyckte väl det va jättekul å få retas med mamma litefunderar på om jag ska putsa fönster... min rygg känns ju superbra så det är väl bara att passa på! Har varit ganska bra i ryggen flera dagar i rad nu, kan det vara så att foglossningen är över, borta slut??!!!!Min bm trodde däremot jag ska få större problem å att det kommer vara jobbigt hela graviditeten... vi får väl se om jag bara är tillfälligt bra eller om det kommer tillbaka, eller helt borta!!Gu va kul att så många nya hittat hit till oss i juli tråden den senaste tiden!! välkommna allihopa!!
    Jag hade problem med fogarna i början.. Sen tyckte jag att det avstannade lite.. men nu har det kommit tillbaks.. fast det är ännu värre nu. Det krävs inte mycket till för att det skall göra ont.. och jag fasar att det kommer att vara värre imorgon.
  • Vickyb
    Theresa1 skrev 2007-04-22 12:35:09 följande:
    Nä nu har jag 10000 sidor att läsa igenom igen Sätter i gång nu...Idag fyller min fina lillprins 2 år
    Åh grattis grattis får du hälsa han då!
  • Vickyb
    L2K skrev 2007-04-22 14:01:55 följande:
    Vad är det för pizza? Lät skumt!
    Tomat,ost,skinka,lök och köttfärs! Så får man ju beställa med vitlöksås.
  • Vickyb
    Nathalie009 skrev 2007-04-22 14:11:56 följande:
    vickyb ååh va du tvungen å säga så nu blev jag jättesuuugen *suckÄ :P
    Ja.. haha. Å gubbens brorsa skulle gå och lägga sig.. annars hade vi frågat han om han kunde åka och köpa pizza.. Bläää! Alltid är det något! haha. Så himla pizza sugen så det finns inte. Får väl göra en hemgjord med hönökaka, tomat ost och skinka och lök.. Är inte sugen på något annat.. så jag skall nog ta och göra iordning det.

Och för att det inte blev någon riktig pizza idag så blir det ostbågar ikväll... hahaha
    Sambon håller stenkoll på det nu, jag har sagt bara lördagar! *suck* Haha.. får väl fjäska lite.
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-04-23 08:55:37 följande:
    morrn morrn. ny måndag så saga är hemma skit tråkigt väder så får vara inne idag!här är min bb-väsk lista än så länge vet inte om ja missat nått... BB- Väskan! Till mamma (och pappa):( ) MVC journalen( ) Legitimation( ) Patientbrickan( ) Plånbok med mynt i( ) Amnings kupor( ) Mjukis byxor, tröjor, mys tröja( ) Underkläder( ) Inneskor( ) Kläder att åka hem i( ) Tandborste/tandkräm( ) Hygienartiklar /(schampo, balsam och tvål)( ) Borste/snoddar( ) Deodorant( ) Ansiktskräm( ) Nässpray, lypsyl( ) Lambi toapapper( ) Ombyte till pappan( ) Tandborste( ) Deodorant( ) Något ätbart Till Bebisen:( ) Bodys( ) Mjuka byxor( ) Strumpor( ) Mössa( ) Kläder att åka hem i( ) FiltDiverse:( ) Böcker/tidningar/kortlek( ) Kamera. OBS! kolla att batteriet är fräscht och se till att ha tomma minneskort.( ) Videokamera. OBS! Kolla batterierna och minneskort( ) Mobil( )Telefonlista ( )Dagbok/papper + penna att anteckna med vid tillfälle
    Åh, tackar. *Kopierar*
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3