• L2K

BF Juli-07 Nr3

Underbara härliga lördag!!!!!!!!!!!!! Not!!!!!

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K

Phhuuu... Äntligen... En trasig karm och dörr senare så är dom ute. Och inte f*n är dom lugnare för det... Ja, ja... Avlösningen är på g. Sambon åkte hem när han hörde hur läget va här hemma...

• L2K
    mammab - du behöver inte ens lämna en meny för att fresta!!! Jag vill sååååå gärna grilla jag med.
    Men har jag tur kommer svärfar hem med mams å paps gamla elgrill i kväll...
    Jag har iaf gjort egen potatissallad så nåt gott får det väl lov att bli till middag.

Nu har jag utfodrat barnen med pizzarester, lagt Oskar att sova och så fort sambon kommer ska jag låsa in mig med en bok eller nåt bra på tv'n, ett rör pringles och coca cola!!!! Tycker att jag är värd det efter den här dagen!!!!
  • L2K

ja, här är det resterna sen igår kväll som går åt. Just nu har lugnet lagt sig över lägenheten. Korven sover och Basse sitter här och tror att han ska få spela. Inte en chans så som dom har betett sig, men han är lugn iaf.

• L2K

Vickyb - det där med tiderna kommer och går här... För det mesta vaknar dom mellan sex och halv sju men nu har dom haft en period när dom vaknat halv sex, sex ist. Minsdre kul för jag är så trött just nu.
    Vaknar dom efter sex kan jag iaf sätta på tv'n men innan finns det liksom inget att göra. Men dom kommer in till mig i sängen. Dom slutade tidigt med välling på mornarna så här blir det till att vänta på frukost.

Just nu har vi en legolåda, modell större, och en pussellåda utspridda. Dessutom alla täcken och madrassen från växasängen. Så det är en aning rörigt. Basse tjatar om godis men vi har sagt att det ska städas först å på den vägen är det. Även om han bara är fyra så tycket jag inte att det är för mycket begärt. Orkar man vända upp å ner på allt orkar man plocka tillbaka... Och det är bara ett par dagar sen jag storstädade hela deras rum.

Nu har jag iaf tröstat mig med cola och chips! Mumsmums!!!! Sen ska jag handla lite annat gottis till kvällen.

• L2K

mammab - jag ljög, jag blev suktad av maten med, inte bara grillningen!!!

Här blev det majskolv å hemgjord potatissallad till middag. Dom andra åt hamburgare till med men jag fick så ont i magen när det var dags för mat så jag fick inte i mig det... Trodde jag hade tagit i för mycket och ätit för dåligt idag men det visade sig att det nog var fettet i alla chips jag vräkte i mig som var orsaken. Har ju inte ätit chips på flera månader så man ska nog inte smälla i sig ett halvt rör då och inte äta så mycket mer under en dag...

Men det var lite tur att jag inte var allt för mätt för grannen bjöd över på friterad banan med sirap och glass. MUMS!!!!

Till er som va och shoppade och var förvånade över allt folk säger jag bara en sak; Barnbidrag!!!! Och Zelda - Skärholmen är väl bland det värsta att besöka när det är löning och barnbidrag?

• L2K
    Calylite skrev 2007-04-21 21:08:55 följande:
    På affären fick man värsta sammandragningarna, va väll 1½ timme sen å de vägrar släppa, nu känns de inte lika ont längre dock men man är smått less nu..
    Känner igen det. Har haft sammandragningar halva kvällen och man ruttnar till slut... Mina kom sig av nermontering av våningsäng... Själv så klart... Och av allt tjaffs med ungarna under dagen...
    Men nu börjar det kännas lite bättre...
  • L2K
    Calylite - jodå, lade Oskar att sova middag (han har slutat egentligen) och han sov två timmar och jag passade på att montera isär våningsängen. Dom använde den bara som klätterställning och undersängen var gästsäng... Basse "hjälpte" till med att sitta på golvet... Sambon kom hem och somnade på soffan... Men, jo, det blev en bra kväll!!!!

Ja du, jag kommer somna snabbt om jag hoppar i säng... Ungarna kommer tidigt så här funkar inga tupplurer kvällstid.
  • L2K
    Lindisen - om du ändå har fått det mesta är det ju inte hela världen... Men jag tror inte du behöver ett plagg till för det låter ju som att det är i det mesta laget. Va ist noga med att önska från nästa storlek om du vet att folk vill shoppa till er!
  • L2K
    Jessa6 - jag har inte börjat känna av min sd förrän nu sista veckorna precis. Och det är när det blir för stressigt eller om jag tar i för mycket.
    Och läckande bröst, näe, inte nån gång. Blir lite kletiga ibland, värre är det inte.
    tbmh skrev 2007-04-21 19:09:48 följande:
    JAG VILL HA SEX!!!!!Jag har f*n inte haft sex på flera FLERA veckor nu och har tjatat och tjatat men utan resultat.Hur kul är det då att tänka på att jag inte kommer att vilja ha sex efter förlossningen som inte är allt för långt borta!?!?!?Jag är såååå less på det här.Sorry om jag hoppade in med ett annat ämne....
    Vad jobbigt! Här va det sambon som gnällde förut, jag somnade varenda kväll innan han ens hann i säng...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3