BF Juli-07 Nr3
Underbara härliga lördag!!!!!!!!!!!!! Not!!!!!
Underbara härliga lördag!!!!!!!!!!!!! Not!!!!!
Phhuuu... Äntligen... En trasig karm och dörr senare så är dom ute. Och inte f*n är dom lugnare för det... Ja, ja... Avlösningen är på g. Sambon åkte hem när han hörde hur läget va här hemma...
ja, här är det resterna sen igår kväll som går åt. Just nu har lugnet lagt sig över lägenheten. Korven sover och Basse sitter här och tror att han ska få spela. Inte en chans så som dom har betett sig, men han är lugn iaf.
Vickyb - det där med tiderna kommer och går här... För det mesta vaknar dom mellan sex och halv sju men nu har dom haft en period när dom vaknat halv sex, sex ist. Minsdre kul för jag är så trött just nu.
Vaknar dom efter sex kan jag iaf sätta på tv'n men innan finns det liksom inget att göra. Men dom kommer in till mig i sängen. Dom slutade tidigt med välling på mornarna så här blir det till att vänta på frukost.
Just nu har vi en legolåda, modell större, och en pussellåda utspridda. Dessutom alla täcken och madrassen från växasängen. Så det är en aning rörigt. Basse tjatar om godis men vi har sagt att det ska städas först å på den vägen är det. Även om han bara är fyra så tycket jag inte att det är för mycket begärt. Orkar man vända upp å ner på allt orkar man plocka tillbaka... Och det är bara ett par dagar sen jag storstädade hela deras rum.
Nu har jag iaf tröstat mig med cola och chips! Mumsmums!!!! Sen ska jag handla lite annat gottis till kvällen.
mammab - jag ljög, jag blev suktad av maten med, inte bara grillningen!!!
Här blev det majskolv å hemgjord potatissallad till middag. Dom andra åt hamburgare till med men jag fick så ont i magen när det var dags för mat så jag fick inte i mig det... Trodde jag hade tagit i för mycket och ätit för dåligt idag men det visade sig att det nog var fettet i alla chips jag vräkte i mig som var orsaken. Har ju inte ätit chips på flera månader så man ska nog inte smälla i sig ett halvt rör då och inte äta så mycket mer under en dag...
Men det var lite tur att jag inte var allt för mätt för grannen bjöd över på friterad banan med sirap och glass. MUMS!!!!
Till er som va och shoppade och var förvånade över allt folk säger jag bara en sak; Barnbidrag!!!! Och Zelda - Skärholmen är väl bland det värsta att besöka när det är löning och barnbidrag?