• L2K

BF Juli-07 Nr3

Oj, oj, oj!!! Det hinner skrivas så mycket under en dag att man får ta låååång tid på sig att läsa igen!

Solstraalen - Är du sjukskriven eller föräldraledig med Saga? För om du är sjukskriven måste ju mannen va hemma med Saga. Då får du hjälp... Men det kanske inte är ett alternativ?
    Annars har jag tyvärr inte nåt vettigt förslag...

mammab - vilken härlig olivbild!!!! Blev ju riktigt sugen!!!! Har du fått tag på några ännu?

JoNaLi - vad gott det lät med glass!!! Måste nästan ta en turoch shoppa lite sen när sambon kommer hem.

Sen var det säkert massor med annat jag skulle svara ¨på men det var det jag kom ihåg nu.

Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K
    tbmh skrev 2007-04-11 17:04:40 följande:
    På tal om sex så är det min man som säger nej Jag har försökt flera dagar nu och så säger han hela tiden att jag inte ska klämma ihjäl bebisen. Jag vet inte vad jag ska göra... snart kommer jag ju vara JÄTTESTOR och efter det så kommer jag ju vara trasig och inte vilja ha sex på flera månader. Tycker liksom att han ska "passa på" nu när JAG är på.
    Men det måste ju inte vara missionären... Välj nån annan och säg att han inte klämmer vare sig dig eller bebben så.
  • L2K
    Solstraalen - tänkte precis skriva samma som Mjukis redan gjort. För du har rätt att vara sjuk även när du är föräldraledig mig veterligen... Ring fk imorn och fråga. Du kan ju va anonym... Fråga vad som händer vid sjukskrivning under föräldraledighet.
  • L2K

Tjoho i solskenet!

Jag sitter på en dator på arbetsförmedlingen.... Upptäckte att man kunde skriva in frivillig adress och chansade. Lite skojigt att man kan surfa på fl från en söka-jobb-dator.
    Väntar på en kompis som är på möte. Själv sitter jag här och är SUPERHUNGRIG!!! Får väl bli lunch snarast sen!
    Sen ska jag kolla lite i affärer... Kolla på klänningar!!!!!!!

zandrisen - jag är jätteandfådd. Ofta!!!!

solstraalen - jättebra jobbat!!!

• L2K
    teenpregnancy skrev 2007-04-12 10:31:54 följande:
    ohhh L2K, tänkte faktiskt fråga dig lite mer angående ert ställe där för du sa ju att ni hade ganska mycket tid i kapellen och så. Om det möjligtvis finns en chans att ta en tripp ned till er, viga sig och så.Vem kontaktar man där ni bor angående vigsel och så? För det vore trevligt att ta det lite avsides stockholm också.
    synd att jag inte sitter hemma, där har jag ju massor med info. Till Ösmo kyrka är numret iaf 08-520 300 11.
    Men jag har som sagt mer info hemma. Kan skicka det i em eller ikväll!
    Kan även skicka med lite länkar på bilder då med.

Annars finns det mycket info på svenskakyrkan.se.

Kapell som finns är Häringe Kapell och Torö Kapell. Kyrkor är Ösmo, Sorrunda och Nynäshamn.

Men jag återkommer med info!!!!
  • L2K
    teenpregnancy skrev 2007-04-12 10:39:11 följande:
    åhåhåååå!!JA SNÄLLA!! för det verkar ju som att jag har större chans att gifta mig där än mitt inne i stan, plus att mitt inne i stan är inte sådär jättemysigt hellet...
    Alltid kul att hjälpa nån annan, speciellt som det inte blir nåt bröllop för mig i år!  Har jag tur kanske jag är hemma när det är dags för er och kan smita dit och tjuvkika..
  • L2K

Fast jag har lite tur i sommar iaf. Har en kompis som gifter sig i början av juli så jag får gå på hennes. Hoppas bara jag orkar och att det inte kommer en förlossning i vägen!

• L2K

Zandrisen - var ligger nynäs kapell? Det har jag missat.

• L2K
    lindisen - ja, du... Flyga får du nog inte... Kryss kan ju va kul. Annars kan ni ju kolla in nåt spa eller så... Vi kommer försöka åka båt så mycket som möjligt innan BF.
  • L2K

Puhhh!!!! Så har man än en gång läst igenom ett antal sidor!

Teenis - satt här med dåligt samvete för att jag hade glömt bort att skicka uppgifterna till dig igår men så läste jag ju att det hade ordnat sig! Grattis! Vad skoj!!!

Ser att ni pratar om klåda. Jag har åkt på det. Räcker med att jag tittar på brösten så kliar dom... Idag har det även börjat på armar och rygg...
    Behöver man oroa sig och nån som har nåt tips?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3