-
Hehe, precis!Sylt skrev 2007-04-08 13:20:48 följande:Syrra --> Jag kan fnissa lite åt vårt första vagnköp. En Emmaljunga med ALLT (naturligtvis färgmatchat) *asg*Det är på bebisföräldrar o vid dödsfall som man kan lura folk att köpa det mesta -
Kör du med larm?Norrbagge skrev 2007-04-08 13:21:20 följande:jag lär nog vara precis lika nojig för denna bebbe som jag var med WIlliam.. -
teenpregnancy skrev 2007-04-08 13:36:28 följande:
Här finns en bra sammanfattning om PSD:tack så mycket tjejer ang larm, jag vet faktiskt inte om vi ska köpa det, jag funderar men ja... Min syster var såååå stilla och tyst när hon var liten att vi trodde att hon var död hela tiden, hon var bara väldigt lat och inte brydde sigom så mycket. hemskt när det händer. vad beror PSD på?ang sötningsmedel, KLART mycket sämre än socker! socker är mer naturligt än sötningsmedel plus att vi forskade om det i skolan och tydligen framkallar ialla fall sötningsmedlet aspartam epelepsi... fast det var vad vi läste då..·.¸.•°*°•¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸•°*°•.¸.·
www.technomedica.se/psd.html -
Tack, ja vad skulle man ta sig till utan Google?!Mjukis82 skrev 2007-04-08 13:44:29 följande:SyrranH: Jättebra länk du hittade!Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
-
STORT GRATTIS!!!Jeanette81 skrev 2007-04-11 16:49:17 följande:Var på 4D ultraljud idag!! Det var sååå häftigt Vi fick reda på att vi väntar en liten FLICKA!!Åååå helt underbart.. vi har en fantastisk liten pojke sen innan, och snart har vi en liten tjej också..Kan verkligen inte vara lyckligare nu
-
Åh vad kul, grattis!!Lindisen81 skrev 2007-04-11 19:56:05 följande:hej på er! vi ska ha en liten flicka!! Tyvär verkar hon inte vara någon linslus direkt så det blev inte några bilder. Men alla mått var jättebra, följer alla kurvor å sånt. hjärtat å hjärnan såg så fint ut! känns jätteskönt. Efter ultraljudet var vi på gruppinfo med försäkringskassan. massa info om föräldrapeng, nästan mer funderingar nu än förut! men det var väl bra att gå på sånt möte, lite klarare nu i huvudet om hur man gör med dagar å sånt!
-
Åh, tackar, tackar! Stämmer bra det; 26 år idag. Mäktigt!Vallmar skrev 2007-04-16 19:46:24 följande:Såg att SyrranH fyller år idag jue.Grattis!!
Imorn blir sambon 33...
Dags att slappa i soffa med en bit tårta! Tog ju ett tag (och mycket energi!
) att läsa igenom tråden då jag inte var inloggad igår!
-
Tack för alla grattis igår kväll!
Önskar jag kunde sitta och skriva här mer än vad jag gör... Sitter ju vid datorn hela dagarna, men tyvärr har jag en jäkla c-uppsats jag försöker bli klar med så jag kan ta sjuksköterskeexamen tillsammans med mina kursare. Känner inte att jag kan njuta så mkt av graviditeten som jag skulle önska eftersom detta ok hänger över mig
... Men vad fasen, jag valde ju att göra såhär, dvs bli gravid innan utbildningen var klar. Kunde verkligen inte vänta längre!!!
Apropå hugg i skinkan så är också jag drabbad (fast i högersidan!)! Väldigt olika från dag till dag hur mkt det känns; ibland nästan inget, men ibland får jag linka fram och kompensera med andra benet på ett skumt sätt. Ser förmodligen hellustig ut när jag promenerar, typ bajsnödig
. Föutom detta består mina grav-besvär främst av nästäppa och ont i ryggslutet. Med jämna mellanrum måste jag upp o röra på mig eller lägga mig raklång på rygg (alltså när jag suttit vid datorn ett tag)
Beckah: Skönt att höra att du kunde byta bm! Den du hade verkade ju helt skadad.
Nu ska jag brygga lite kaffe och äta ostmackor på balkongen!
Ha en fin dag, tjejer!
-
Funderar också på att skaffa en bärsjal att varva med den bärsele jag just köpt...
-
Beckah:
Åh vad kul att du ska få ännu en pojke!
Skönt att höra att inte chocken tog överhanden för glädjen så att säga. Själv var jag helt inställd på att jag skulle få en tjej (av nån anledning trodde jag på nån slags magkänsla, haha) så efter köns-ulet blev jag faktiskt ledsen först!
Kändes som att jag innan köns-ulet hade två bebisar och nu var en plötsligt borta - min lilla dotter!
Så jag grät en skvätt (tack och lov var min sambo förstående!) och sedan blåste detta snabbt över och jag började tänka på att jag hade en älskad Lilleman i magen...
Nu skulle jag aldrig vilja byta ut honom mot en flicka!
En sak till: ska rota fram min könsul-bild. Tycker den är grymt lik din.
mammab:
Vad tufft du verkar ha det just nu!
Hoppas att det snart känns bättre! *kram*