-
Åh vad kul! En stor dag för honom/er!annki72 skrev 2007-04-18 19:28:04 följande:Glömde ju skriva att min son klarade körkortet idag!!! Jag är så otroligt stolt över honom idag
-
little baby:
Vilken liten bråkstake till tjej du har!
Antar att det börjar bli trångt och obekvämt därinne nu...
-
Hallonfot:
Här är min Gekåslista!Att handla på Gekås:
amnings-bh
amningskudde
amningskupor
babygym
babykläder!
babyschampoo
babysitter
badcape
barnolja
borste
bärsele
febertermometer
filtar
flaskborste
haklapp
handdukar
hoppgunga
insektsnät till vagn
kam
kudde till spjälsäng
lakan
leksaker
mammakläder
mobil-leksak till vagnen?
mössor
nagelsax, trubbig
nappar
nappflaskor (inte egna märket, läcker tydligen)
nätkasse till vagn
pipmugg
plastad frotté
påslakanset
resesäng?
skallra
skötbord
snuttefilt
sockor
sparkskydd till spjälsäng?
spjälskydd?
tvättlappar
täcken till barnvagn och spjälsäng
underbyxor
vagnreflexer?
åkpåse
örngott
-
Min lista består alltså utav vad jag hittade där vid mitt besök för en vecka sedan!misan84 skrev 2007-04-19 10:29:42 följande:Syrranh: Jag har bilder på min sida vad jag har handlat på gekås. Dem har tyvärr inte så mycket som du skrivit upp.
-
Åh vad störande! Jag blev helnöjd med allt jag fick tag i, så har du möjlighet tycker jag absolut du ska ta dig dit.misan84 skrev 2007-04-19 10:39:14 följande:Syrranh när jag var där för tre veckor sen hade dem typ hälften, vad typiskt Kanske skulle ta en tripp till -
Kanske ska tillägga att sakerna med ? efter inte inhandlades...
-
Hallonfot:
Ja, det är ju svårt med bh, men jag chansade eftersom den bara kostade 90 spänn
Vickyb:
Kul!
-
Nej, tyvärr - ingen bygelHallonfot skrev 2007-04-19 11:25:30 följande:SyrranH: Ja, för det priset kan jag tänka mig att chansa också. Var det bygel i den? Gillade mina amningsbh med bygel mycket bättre än de utan. -
Gör det!Madelene87 skrev 2007-04-19 11:47:56 följande:Prinsessan Zelda:Jättefint hus =)Syrran H: Kopierar listan då jag har lite svårt med att veta vad det verkligen är man behöver till babyn förutpm de självklara sakerna då Men så lätt att man glömmer...När tycker ni att man kan börja handla på allvar. Jag vill gärna handla allt nu men det är alltid ngn som avråder och säger att man måste vänta med att köpa allt tills man vet att allt gått bra Väldigt förvirrad blir jag så kan man väl inte tänka??
Jag fick själv hjälp med dessa tips i en tråd jag startade inför mitt besök, annars hade jag varit minst sagt vilsen därinne...
Tycker oxå att de som avråder från att handla tänker lite konstigt... Visst kan man inte veta till 100% att allt kommer gå bra, men allra, allra oftast gör det ju det. Skulle det hemskaste hända har man ju dessutom oftast en förhoppning om att bli gravid på nytt... -
Jag hade problem med detta för några veckor sedan, men av nån anledning har det gått över! Hoppas det gör det för dig också!Mjukis82 skrev 2007-04-19 12:06:11 följande:Är det någon mer än jag som sätter i halsen hela tiden nu som gravid? Skitjobbigt är det! Sätter aldrig i halsen annars, men nu gör jag det hela tiden!