BF Juli-07 Nr3
SannaKaarina: Vad då operera händerna för vätska??? Låter ju läskigt
SannaKaarina: Vad då operera händerna för vätska??? Låter ju läskigt
Sannakaarina: Åh då förstår jag bättre. Låter otrevligt
Då har även jag avklarat ett bm besök. Min bm klagar dock inte på viktuppgång fast jag gått upp 11kg är i v. 25+3. Egentligen är det konstigt att jag inte har gått upp mer med tanke på att jag inte kan röra mig nästan alls..
Hjärtljud 140, HB 112, så nu tyckte bm att jag skulle äta starkare järntabletter. Jag har käkat hemofren
Blodtryck 105/50
SF 28. Det verkar som att jag leder ligan med STÖRST mage här...
Sylt: Hade det varit min bm hade jag blivit sur. Skall inte våra bm uppmuntra oss. Det föds ju för lite barn här i landet. Vikten får man ta tag i senare. Vi får ju bebisar mitt i sommaren och kan vara ute massor och promenera stolta med vagnar:)
Theresa1: Det kan man göra men inte i svanken. Du får kanske inte ryggmärgsbdövning då.
Baby 2007: Har ingen kamera för tillfället. Men jag är faktistk lite bekymrad för att magen är så stor. Dessutom är jag ganska kort 156cm så jag ser nog större ut än vad jag är. Folk har iaf börjat fråga om det snart är dags. Nää det är tre månader kvar. Ojdå är du säker på att det inte är två... osv.
Ja ja jag får väl ligga som en strandad val i sommar:)
Skönt att höra att det är fler än jag som är så stora
Hjälp jag vill inte klämma ut någon jättebaby...
Lycka till Beckah hoppas att allt lugnar sig.
Tack Zandrisen det värmde
mammab: Jag har varit på akupunktur idag. Gör lite ont när nålarna sätts på plats men man känner nästan inget sedan.
Beckah: Jag fick också fruktansvärd kramp i vaden 3 gånger i natt. Stackars sambon som fick hjälpa att masera då det inte släppte. Hur skall man sträcka benet för att det skall släppa???
Har haft tränningsvärk i vaden idag.
Beckah: Tack för tipset och skall inte skvallra till mannen;)
Glömt vad jag skulle svara på efter all läsning:)
Jag har iaf äntligen fått låna kamera och tagit kort på min stora mage;) Finns i mitt galleri under starka bilder för den nyfikne.
Nu skall jag iväg på föräldragrupp. Idag är det sista gången:(