• Tania

BF Juli-07 Nr3

Zelda: TÄnkte mest ha den om bebisen somnar i bilen och man ska handla och inte har med stora vagnen... eller som när jag ofta år på jobbet när jag är ledig... när Melle var liten så gick jag jämt och kånkade på honom och sen fick han sova vidare på golvet brevid bordet.

Men det är ju en ganska stor kostnad... men sen kan man ju använda den ändå som sulky...

Åh dessa tvivel

• Tania

Nä tjejer nu har jag varit alldeles för länge vid datorn. Ska logga ut nu men man vet inte... jag dyker nog upp senare efter Melodifestivalen.

Ha det bäst!

• Tania

Skickar upp det igen då Glad

ETT HETT TIPS!!!

För att inte glömma bort att svara på inlägg man VILL svara på så kan man öppna två fönster och skriva i det ena och fortsätta läsa i andra.

När man sen är "up to date" så är det bara att posta sitt inlägg och VIPS så har man inte glömt de inläggen man ville svara på.

• Tania
    teenpregnancy skrev 2007-02-25 12:50:57 följande:
    Lite update här då också då.Vi har faktiskt precis köpt en Akta Graco med bas, Logico S. Det var planerat att vi skulle ta Duologic men den såg alltför obekväm ut :( Stackars fyraåring i sen sådan tajt bilbarnstol.Så vi bestämde oss för att ta en för spädbarn och sedan en lite större för när den har vuxit ur.Sylt, appråpå stora bröst ;) Jag förstår vad du menar! Hade exakt samma storlek som du tills nu :D HELT underbart! haha jag känner mig som drottningen i skolan :P Växer som en galning och mannen är helt klart nöjd med sina nya vänner :DSka gå och laga biffar nu :D ha det bra...
    Vi ska också köpa en LogicoS. Vilken färg har ni?
  • Tania

Jag blev lite irriterad när jag hörde Andreas Johnssons låt igår. Den är ju en kopia av Bette Midlers the glory of love. Sen blev jag ännu mer irriterad när han OCH christer björkman inte tyckte att den hade någon likhet alls med Bettes låt.

Döva eller?

Men jag älskar ju Sarah som också gick till final så jag är nöjd med gårdagen.

Har jobbat lite idag eftersom vi är kort med folk nu i helgen. Men när kl närmade sig 12 så tackade jag för mig och åkte hem till min lilla familj och fixade lunch. Tvingade även i min son ett glas katrinplommonjuice. Han är hård i magen och får panik när han känner att han är bajsnödig. Så nu är det en kur med juice och krossade linfrön som gäller.

Jag satt med honom igår och jag brukar vara stark men igår bröt jag nästan ihop i tårar. Att se paniken i hans ögon när han känner att bajset är på väg och med tårarna rinnandes be mig hjälpa honom... det var väldigt jobbigt och hade det inte varit för att inte förvärra det för honom så had jag störtgrinat jag med. Gråter

Nu sitter jag med fötterna som vanligt upp i vädret och filten över benen i soffan och kollar på let´s dance. Ska sova en stund tror jag...

• Tania

Åh, vet ni vad jag/vi har gjort?????

Vi åkte iväg till IKEA (min mans förslag) och köpte DIKTAD skötbord De har FAMILY-erbjudande och då kostar de bara 1195:-

Vi passade också på att köpa en madrass till spjälsängen.

Känns lite konstigt.... Vet inte om vi ska montera ihop den än...

• Tania
    Prinsessan Zelda skrev 2007-02-25 19:07:23 följande:
    tbmh skrev 2007-02-25 17:23:45 följande: Åh, vet ni vad jag/vi har gjort?????Vi åkte iväg till IKEA (min mans förslag) och köpte DIKTAD skötbord De har FAMILY-erbjudande och då kostar de bara 1195:-Vi passade också på att köpa en madrass till spjälsängen.Känns lite konstigt.... Vet inte om vi ska montera ihop den än... vi har diktad skötbord sen tidigare och är väldigt nöjda med den. Ikea har en liten hylla som inte hör till byrån men ser likadan ut som man kan skruva fast på sidan och få lite extra utrymme.bli biten: www.monstersgame.se/
    Jag tror också att jag blir nöjd med den. När Melle var liten hade vi en plastbalja hängandes på sidan av skätbordet där vi hade salva osv. Den finns också på IKEA fast jag vet ju inte om de fortfarande säljer den... måste kolla upp. Det funkade alldeles utmärkt tycker jag.

Jag vill inte ha den där hyllan man kan sätta över bebisen ifall man skulle råka tappa något.

UUUUACH::: jag har fått halsbränna!!!!

jag hade det under hela förra grav och hoppades slippa den här gången. Jag har novalucol hemma så jag får proppa i mig såna för att stå ut. URK!!
  • Tania
    nasse: Man får bara äta korttidsverkande tabletter när man är gravid så det är Rennie, novalucol och gaviscon.

Jag käkade Rennie förra grav men gillade dem inte. Nu har jag testat novalucol och de funkar.. och smakar mint.
  • Tania
    nasse01 skrev 2007-02-25 20:16:10 följande:
    tbmhFår bli en runda i morgon på lunchen till Apoteket. Rennie har ju aldrig funkat innan på mig. Så får väl testa Novalucol se om det hjälper. Vi var i skogen idag och grillade korv med ett parkompisar och deras barn. Och nu kände man verkligen att man inte är så smidig längre. Är man i v 21 så är man ju... :)
    Åh va mysigt med korvgrillning. Jag vill också ha såna kompisar som gillar skogsutflykter. Jag kommer från en sån familj... men det gör inte min man. Han är ett asfaltsbarn

Jag är också i v21 och känner m ig väldigt smidig i upprätt lägen MEN sittande oeller liggande är jag en knubbsäl. Att sätta sig i bilen är ju ett aerobicpass numer.
  • Tania
    Trollie: Åh korvgrillning i skogen med en massa andra gravvisar... hehe... vem orkar tända elden

Solstraalen: Min pappa har haft jätteproblem med kramper i vaderna och han säger att man ska äta banan varje dag och dricka en jäkla massa vatten. Höj görna upp fotändan på sängen så att dina fötter ligger lite högre upp. Det ska funka!

Nu är det iväg till jobbet som gäller..... idag igen.... suck...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3