Prinsessan Zelda skrev 2007-02-25 19:07:23 följande:
tbmh skrev 2007-02-25 17:23:45 följande: Åh, vet ni vad jag/vi har gjort?????Vi åkte iväg till IKEA (min mans förslag) och köpte DIKTAD skötbord De har FAMILY-erbjudande och då kostar de bara 1195:-Vi passade också på att köpa en madrass till spjälsängen.Känns lite konstigt.... Vet inte om vi ska montera ihop den än... vi har diktad skötbord sen tidigare och är väldigt nöjda med den. Ikea har en liten hylla som inte hör till byrån men ser likadan ut som man kan skruva fast på sidan och få lite extra utrymme.bli biten:
www.monstersgame.se/Jag tror också att jag blir nöjd med den. När Melle var liten hade vi en plastbalja hängandes på sidan av skätbordet där vi hade salva osv. Den finns också på IKEA fast jag vet ju inte om de fortfarande säljer den... måste kolla upp. Det funkade alldeles utmärkt tycker jag.
Jag vill inte ha den där hyllan man kan sätta över bebisen ifall man skulle råka tappa något.
UUUUACH::: jag har fått halsbränna!!!!
jag hade det under hela förra grav och hoppades slippa den här gången. Jag har novalucol hemma så jag får proppa i mig såna för att stå ut. URK!!