Inlägg från: Mommmy Dearest |Visa alla inlägg
  • Mommmy  Dearest

BF Juli-07 Nr3

Ska uppdatera lite om dagens händelser för mig då

Har ÄNTLIGEN beställt barnvagnen Den är fööööör vacker! Jag föll för Emmaljungas Edge Duo Kombi med sportchassit i färgen JUNGLE LIME! Den var då inte billig men vad gör man inte för sin förstfödde? Penga mun

Jag har fallit för färgen limegrönt Så vacker, sedan köpte vi lite kläder i färgen lime Generad och mjukisdjur. Så nu kommer min bebbe att passa ihop med barnvagnen Räcka ut tungan

• Mommmy  Dearest
    rullgardinsflikkan skrev 2007-03-11 18:57:26 följande:
    teenpregnancy skrev 2007-03-11 17:42:56 följande: Ska uppdatera lite om dagens händelser för mig då Har ÄNTLIGEN beställt barnvagnen Den är fööööör vacker! Jag föll för Emmaljungas Edge Duo Kombi med sportchassit i färgen JUNGLE LIME! Den var då inte billig men vad gör man inte för sin förstfödde? Jag har fallit för färgen limegrönt Så vacker, sedan köpte vi lite kläder i färgen lime och mjukisdjur. Så nu kommer min bebbe att passa ihop med barnvagnen hihi då kommer vi ha samma vagn fast jag kommer ha nåt tanten kallade lyxchassi samma färg å allt va kul
    YAY! Den är ju bara för fin Vi hade hela tiden sagt att vi skulle ta den i färgen sport carbon men när vi väl stod där sa vi jungle lime Så gullig!
    När ska ni få er barnvagn? om ni nu inte redan har fått den så att säga
  • Mommmy  Dearest

Välkommen tillbaka Beckah82

Har precis varit tillbaka från att ha varit ute i den varma solen Helt underbart att det inte är blött och slaskigt ute. Helt underbart att man kan vakna med solen som skiner in mellan persinnerna

En fråga till er omföderskor, hur många plagg av en storlek behöver man till lillen? Min mamma är bortrest och har ingen lust att fråga min pappa hur många plagg de hade till mina syskon.
    Jag menar, bebisar har ju en tendens till att bli lite lortiga och spy över allt och alla, hur många plagg från vardera bebis storlekar behöver man egentligen? Det är väl inte så nödvändigt att ha typ 20 plagg från en storlek? Hur hade ni det med era andra barn?

• Mommmy  Dearest

hmmm...

Det låter ju relativt okej, då är det väl bara att vänta tills lillen ploppat ut Min mamma är nämligen en sådan person som väntar med att köpa ALLT tills efter bebisen har kommit, kläder, barnvagn osv.
    Om vår lilla snutt tar efter mig och min man lär den inte hålla sig ren länge

• Mommmy  Dearest

Själv så har jag slarvat med mina järntabletter Inte bra alls... Käkar ErcoFer 60 mg Fungerar perfekt förutom att jag är så dålig på att ta dem

Det är många som har köpt DIKTAD skötbord, tänkte också göra det med tanke på att spjälsängen är en DIKTAD. Undrar bara, hur nödvändigt är det egentligen med ett riktigt skötbord? Jag menar, räcker inte det med en byrålåda i bra höjd? För i min familj hade vi aldrig några skötbord och det gick bra.

Antar att det är en mindre ansträngning att ha ett skötbord,eller?
    Ganska förvirrad Fundersam

• Mommmy  Dearest
    Åhhh!!!!! Nu blir jag bra jävla sur!

Vi har precis köpt vår bli två dagar sen och nån jävel ska försöka sno den ifrån oss!!!!!! ARGH!!!!!!!!! VI köpte nyligen en jättefin ford mondeo för ett rimligt och förståeligt pris till vår nya familj!

OCH NYLIGEN SKA NÅN IDIOT DÄR UTE FÖRSÖKA ATT BRYTA SIG IN OCH TA DEN!!!!
    åhåhåhåååå, träffar dem på mig kommer dem inte ur mina grepp levande!

GALEN GRAVID KÄRRING PÅ INGÅNG!

• Mommmy  Dearest
    Hallonfot, haha, ja du! Man ska verkligen inte bråka med gravida kvinnor om man inte har en dödsönskan, det är verkligen livsfarligt har jag märkt

Jag hoppas verkligen att det var den enda gången som det någonsin kommer att hända. Sen när man vaknar på morgonen så har mannen stuckit utan att ens säga något eller skriva en lapp, så fräckt att lämna mig sovandes!
    Han ska få när han kommer tillbaka tydligen drog han och pappa ut för att fixa med bilen, man suckar... Jaja nu ska jag äta nudlar och fixa till här hemma
  • Mommmy  Dearest

HAHA!!!!! Vickyb...

Man blir ju glad när man läser det där för man ser verkligen likheter Det är helt sjukt vilken extra kraft man får när man blir sur... ganska skrämmande!

• Mommmy  Dearest
    helloooo...
    Är så enormt uttråkad nu, dagen slutade med att vi har köpt oss en diktad trots allt och att vi inte har några pengar alls över huvudtaget.
    Känns rätt så okej ändå, vi har ju allt som behövs nu

Jag lider med er tjejer som har det jobbigt Kan tänka mig hur jobbigt det måste vara, har faktiskt inte haft problem med min graviditet, endast i början med illamåendet. Annars har allting varit rätt strålande vilket jag tackar gud och alla andra krafter för

Ska väl dra iväg till skolan imorrn och checka läget lite. Fick hela veckan ledigt pga att jag och några andra varit så duktiga vad gäller skolarbete Så nu har resterande elever intensivvecka medans jag kan sitta här hemma och dega
  • Mommmy  Dearest

Solstraalen och morriz, tycker att det är starkt av er båda att kunna konfrontera det på något sätt överhuvud taget. Hade det varit mig så vet jag inte hur jag hade hanterat det... Hoppas att det ni får fina förlossningar och goda minnen av det efteråt

Själv så är jag en sådan person att jag tar allting när det väl kommer Flört Ganska dåligt faktiskt för jag lär ju få panik när jag väl ligger där och ska puffa ut min bebis. Jag vill nästan att det ska göra äckligt ont. Med tanke på att detta är min första graviditet vill jag att det ska kännas. Jag har alltid varit fascinerad över hur kvinnor kan föda fram något så underbart. Hur starkt det är av någon att kunna sådan kraft så att säga.

Jag tror i och för sig att det kommer att gå bra för mig, är ganska förberedd mentalt men fysiskt vet jag inte Fundersam Äsch! Har min mormor kunnat trycka ut 9 ungar och släkten densamma så bör väl jag klara det

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3