BF Juli-07 Nr3
ja ne ja vågar nog itne sola men anvädner INTE brun utan sol tycker färgen itne blir snygg alls spelar ingen roll vilken ja testar d blir adlrig bra tycker jag :)
ja ne ja vågar nog itne sola men anvädner INTE brun utan sol tycker färgen itne blir snygg alls spelar ingen roll vilken ja testar d blir adlrig bra tycker jag :)
men guud va alla känner så mkt sparkar bara ja som har en lugn bebis isåfall? haha.. lr så kasnke d e för ja har moderkakan på framvägg?
jen: nej precis.. jag hade moderkakan på framvägg förra grav. också men minns inte kommer bara ihåg hur sparkarna kändes i slutet av graviditeten :)
ja precis den sparkar till lite då å då å rör sej annars e den väldigt mkt stilla faktsit.. kasnke sover mkt då :P
har hört att tjejer e mkt livligare i magen än killar stämmde iaf me dottern där va d adlrig en stilla stund :P
mammab hehe nää d finns så mkt skrock vissa saker stämmer på vissa personer ;) tex d där me hjärtljuden stämmde inte ett dugg på evelina.. men illamådent stämmde däremot skitbra o alla heska finnar:P
haha aa bebisar vdkrar gilla musik kommer ihåg när ja väntade Evelina så satte jag ena hörluren emot magen ganska högt satan vad hon reagerade :) hehe d va kul faktiskt ska testa det igen me denna :)
ahh ja skulle också haft en ny vecka idag enligt VULet men d vart juh ändrat me 3 dagar på rutin ul :P
Tror endå VULet stämmde bättre rent logiskt eftersom att annars testade jag + 7 dagar efter ÄL så. men man vet ju adlrig :P
vickyb
haha japp.. :P
GÅr ju sjäövklart efter UL men tror endå VUL stämmer bättre.. fast skiljer ju bara några dagar så skitsamma :D
ah de va en bra fråga ingen aning :P