Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

ursh vilka hemska dagar =( Evelina har fått tandköttsinflammation.. stackarn ahr så ont sover ingenting bara skriker å det enda hon fick av tandläkaren var en tandkräm man ska borsta med varje kväll.. hur fan ska man lyckas borsta på en 2 åring som har skitont o vägrar öppna munnen .. såfort man kommer åt me tandborsten sprutar de juh blod.. O ingen smärtlindring lr nånting fick hon hon va för liten.. kuul..

• Nathalie009

Prinsessan Zelda: jag vet inte vi har borstat tädnerna på henne som man ska men tyldigen ska man inte ge små barn välling innan dom går å lägger sej som jag inte hade någon aning om för d ligger på tädnerna å blir surt lr va tandläkaren sa..
    ja trodde inte d spelade ngn roll eftersom vällingen inte innehåller socker men så fel man kan ha..

Har alltid borstat tädnerna på henne innan vällingen..

Å så har hon varit lite bortksdämt me juice å sånt men slut me de nu blir d bara vatten eller mjölk...

Sen e hon ju hos sin pappa varannan vecka har ingen aning om hur noga han e med godis o så..

• Nathalie009

Mamma b:

Jaa ursh jättejobbigt särskillt å se en 2åring ha så ont =/
    Joo hennes tandkött å tänder ahr sett jättebra ut fram tills nu helt plötsligt komdm från ingenstans :S Hon har adlrig haft problem tidigare.. tycker bara så synd om henne när man itne akn göra nått å när ja får tvinga henne å borsta tädnerna fast d bara sprutar blod =(

men men får hoppas de går över så fort som möjligt...

• Nathalie009

mammab ursh ja ahr adlrig ahft sånna problem så har ingen aning=/ bara tandsten å så men adlrig inflammation =/

Dom sa här att första gången är när de är 3 år men nu är jag endå va där ska ja på ett återbesök nästa vecka å se om d blivt bättre å så skulle hon kola resten av tänderna då.
    Om evleina vill öppna munnen dårå..

men normalt får man hemskickat ett brev runt när de är 3 år.

• Nathalie009

fattar inte hur brösten kan ha växt så jäkla mkt denna gång förra gången växte dom ignenting dom blev bara större när ja började amma men nu e fan 80 c för litet å ahr itne råd å köpa nya bhar suck...

d suger å va fattig

• Nathalie009

äh spela roll när man går in i trimester 3 :D de endå lika långt kvar tills d e juli hehe :D:D

fan vad fint väder det är kanske skulle t a å gå ut snart då! :D

• Nathalie009

hehe aa men endå jag tycker tiden har gått mkt mkt fortare nu än när ja väntade evelina.. :)

då va d dessutom grått å trist å fanns inget å göra nu har man j usommaren framför sej å d e ju skönare=)

• Nathalie009

hehe aa men endå jag tycker tiden har gått mkt mkt fortare nu än när ja väntade evelina.. :)

då va d dessutom grått å trist å fanns inget å göra nu har man j usommaren framför sej å d e ju skönare=)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3