• L2K

BF Juli-07 Nr3

Nathalie009 skrev 2007-04-22 09:22:42 följande:
    åå så skönt att ha fått sova inat.t. var hos pappa i fredags med lilltjejjen o sov där men d blir adlrig nån sömn när man e där så obehagligt spökar å har sej ursh... äntligen e man utvilad iaf
    Lät läskigt med spöken! Bor dom i ett gammalt hus?

Lindisen - Vad jobbigt du måste ha haft det! Inte kul! Hoppas du slipper få så igen!

mammab - lät som en väldigt trevlig kväll!!! Och glöm inte att skicka hit lite jordgubbspaj sen!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K
    Nathalie009 skrev 2007-04-22 10:18:26 följande:
    L2K : nej nybiggda lägenheter.. jättemysko=/ kanske byggt på en gammal plats vet inte. men alla som varit där har typ sett ngt. utom pappa han bara skrattar åt de där:P
    Okej. Lite ruggigt. Kan du inte forska lite om platsen då? Kan ju vara snälla spöken som vill nåt.
  • L2K

Usch, känner mig nästan skakis i kroppen idag och då har jag ätit ordentligt frukost... Undrar om det är kroppens sätt att säga ifrån att det blev för mycket igår?

Här vilar ett lugn idag iaf. Ungarna bygger koja och pusslar i sitt rum. Så skönt så. Det är som natt och dag mot igår.
    Men jag får väl strax ångra att jag sa nåt.

• L2K
    copernicus - sammandragningarna kan ju vara kroppen som säger ifrån att du tar i för mycket?

Vad mysigt det lät att åka runt så där och kika på hus!
  • L2K
    copernicus skrev 2007-04-22 10:40:09 följande:
    jag förstår dej L2K, kan tycka att det räcker med ett barn för att de ska bli kaos!
    Jo, och jag har två i bästa trotsåldern som delar rum... Dessutom har dom rejält med tågbana och duplo så det finns ju lite att ösa ut när dom får lust.

Jessa6 - vad mysigt!!!
  • L2K
    vickyb - vad jobbigt! Hoppas det löser sig iaf!!!
  • L2K

men mammab, inte kan du väl sitta vid datorn och fördriva tid, du ska ju städa idag igen.
    Passa på och njut en stund ist!!!

• L2K
    zelda - Gomorron! Vi kör på tv'n i sovrummet i det läget.
  • L2K
    copernicus skrev 2007-04-22 10:51:13 följande:
    L2K visst är det så att kroppen säger ifrån!Kan bara inte ta det lungt!!!!Är så van att jobba och ta i, stressa och slita!<när jag väntade Casper flyttade vi till vårat hus (en månad innan han föddes), jobbade 150% till vecka typ 30, började renovera osv.Två veckor före bf åkte jag och en kompis 10 mil enkelresa till IKEA med stort släp och köpte nytt kök. När jag kom hem efter en dag på IKEAvtog jag släggan och började riva köket!JAG KAN INTE TA DET LUGNT!!!
    Hahaha!!!! Själv är jag tvärtemot! Kan sitta och lata mig utan problem. Mina sd kommer av allt tjaffs med ungarna!
  • L2K
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-22 10:54:30 följande:
    har ingen tv i sovrummet, och vill helst inte ha det heller.
    Okej, det kan jag förstå. Själv har jag svårt att sitta i soffan med foglossningen så då är det skönt med tv i sovrummet. Plus att ungarna vaknar så tidigt och jag gärna vill dra mig till kl 7 och får den stunden då.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3