Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

BF Juli-07 Nr3

Sambon får gå igenom allt ikväll då han kommer hem
    Jag rör inte skafferiet!

Jag AVSKYR småkryp

Tur att Saga har ett eget skåp med sina "matgrejer" i.

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
  • solstraalen

Min lilleman håller oftast på både uppåt och nedåt samtidigt
    Fast fråga mig inte hur han ligger för de vet ja inte!   För han håller på sidorna och så oxå väldigt ofta.

Ska se med bm på tisdag om de går å känna hur han ligger då
    Är endå i vecka 33 då, så tycker de borde gå =)

• solstraalen

Vart kan ja hitta en bild påen rygg som visar vart njurarna sitter?

Gick ju med ryggont för 3 år sen i 6 månader innan jag plötslit vart jättedålig å vart inlagd med njurbäckeninflammation. Gick i 6 hela månaden innan dess med ont i ryggen som läkarna aldrig fatta vad de kunde vara, men som troligen var UVI..

Började känna lite smått inatt, känner de fortfarande nu. Men är inte säker om de e på samma ställe.

• solstraalen
    mrsbygg skrev 2007-05-02 15:26:43 följande:
    www.sjukvardsradgivningen.se/sjd_fordjupning....vet om d funkar....men där ser du på ett ungefär vart njurarna sitter
    Tack mammab, men usch de e ju där jag har ont nu
    Nåväl håller de i sig imorrn så ringer jag bm.
    Skulle vara uppmärksam på om ja fick ont sa hon å höra av mig.
    Gör ju inte jätteont, men ont iaf.

Har även väldigt ont till å från precis högst upp i livmodern oxå. ( har moderkakan där )
  • solstraalen

Ni ser de vita strecken jag markerat, är de ställen som ni oxå kan ha väldigt ont på till å från?
  • solstraalen
    humlan1973 skrev 2007-05-02 15:41:07 följande:
    Sol vilken foootboll du har. Super fin mage... Va det inte du som sa att du gatt upp sa mycket eller tar jag felll du ser ju jattesamal ut med en bamse bebis mage.
    Hehe tackar   Jag har gått upp 22kg. Väger i dagsläget precis under 110kg..
  • solstraalen
    humlan1973 skrev 2007-05-02 15:51:13 följande:
    Men karanonn! Men du ar ju jatte fin! Onskar jag sag sa fin ut! Jag har "bara" gatt upp 11kg. och vager 94kg. Du ser mycket smalare ut forovrigt.... Va stallt for dinna 110 pannaor, du ar jatte snygg!
    Tack
    Mina kilon är ganska jämnt fördelade över kroppen.. enorma lår och vader å överarmar tex..

Stolt kan ja inte vara, men om nått år då jag förhoppningsvis väger 40kg mindre kan ja va stolt =)
  • solstraalen
    Beckah82 skrev 2007-05-02 16:03:44 följande:
    Har allas bebisar vänt sig neråt?Alvin ligger i sitt tvärläge och verkar inte ha någon tanke på att lägga sig med huvudet neråt. jag är ju bara i vecka 30+5 än men ändå...undrar vad som kommer hända med SF-måttet när han väl vänder sig.Victor låg (enligt journalen) i tvärläge i vecka 29+ och då låg SF-måttet under genomsnittet. I vecka 32+ var jag till MVC nästa gång och då låg han med huvudet neråt och då hade SF-måttet ändrats till genomsnittligt istället.Nu med Alvin ligger jag redan på över genomsnittligt...med honom på tvären. Men men, det MÅSTE ju inte bli större.Vändningsförsök är väl typ i vecka 36+ eller något tror jag så han har god tid på sig att vända sig.
    Saga låg med huvudet neråt från v30 ungefär, men sen plötsligt vid 38 fulla så låg hon på tvären

Får se på tisdag hur min lille ligger, har noll koll på hur han ligger.
  • solstraalen

Min sambo blir 30 i sept och då kommer bebisen vara nästan 2 månader gammal.

Vad kan man hitta på för något? Har ni några idèer?  Både vad gäller hur vi ska fira honom men även på present åt honom?

• solstraalen

Hur står ni ut med denna brännande värk där uppe i magen som ja skrev om igår att ja har fått??
    Det gör ju tom ont att ligga på sidan imellanåt!
    Har sen 01 toksvårt å sova verkligen å nu då Saga hade drömt å vaknade å var ledsen så var ja ju tvungen å gå på dass å jösses vad de brännde!

Usch, de här måste släppa nu

Har ja ont när bm har teletid så ringer jag nog henne.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3