Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

annki72: Usch då! Obehagligt när det är så nära!

oooh... nu kom sambon med chips och jordnötsringar! *slurp*
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    Halloj alla -bejbs!

Puh... det tog sin lilla tid att läsa igenom allt det ni skrivit i helgen... här har det varit fullt upp så därför har jag inte hunnit vara här inne så mycket. I lördags hjälpte vi ( ehh... eller sambon kanske?!) våra vänner att flytta, och igår så var det fullt ös med renoveringen och nu börjar vi äntligen bli klara, bara listerna som ska målas och sättas på plats... men jag har iallafall fått tillgång till soffan igen! Som jag har längtat! Ingen hit att sitta i sängen hela tiden när man har ont i ryggen och fogarna!

ang. gympa: Jag var på vattengympa för gravida igår, första gången... det var sååå skönt! Verkligen något jag rekomenderar!

Pusselbiten: Kramar!

Ang. rök: Har också röt men slutade när jag blev med Isabelle... och precis som ni så är jag överkänslig nu, tycker det är sååå äckligt! Jag jobbade som nagelteknolog (är utbildad till det) när jag väntade Isabelle, och när det kom kunder som luktade rök om fingrarna fick dom stränga order om att gå o tvätta sig plus att jag bjöd på ett tuggummi! Hahaha!

little baby: Lycka till på UL:et... såå avis jag blir! Vi ska ju också göra 3D, men det är inte förräns den 30/3, evigheter tills dess ju!

jessa6: Stort grattis på födelsedagen!
  • Mjukis82
    Vickyb: Va skönt! Nästan så jag blir lite avis på dig med... jag längtar redan tills söndag då jag ska gå igen!

annki: Har hänt mig också några gånger... blir sååå irriterad när det händer och brukar oftast logga ur då!

GosKina: Tråkigt! Lönt att köpa in en sån maskin om man inte använder den ju!!?
  • Mjukis82
    Guten Morgen!

Hoppas ni alla har det bra!
    Jag är nog tröttast i stan tror jag... skulle kunna sova hur länge som helst idag, men ska iväg o få nya naglar sen, så det går ju inte!

Måste bara få berättta att igår på kvällen var jag superorolig för att lilltjejen hade varit extra lugn hela dagen och inte gjort så mycket väsen av sig... både jag och sambon försökte väcka henne när vi skulle gå o lägga oss, men icke! (Envis bebis) Men precis när vi sagt godnatt och släckt lampan kom hon igång och både jag o Magnus såg och kände tydligt hur hon hade dansuppvisning för oss... så härligt! Och skönt var det för då kunde jag ju slappna av och somna, vilket jag förmodligen inte hade kunnat annars!

Vallmar: Tyvärr är det nog inte så... har läst någonstanns, och har egen erfarenhet av att man lägger på sig mest på slutet...
    Jag kommer inte ihåg exakt vad jag hade gått upp med Isabelle vid halvtid, men jag tror det var runt 5-7 kg, när jag åkte in på förlossningen var det sammanlagt runt 25-30 kg! :-O Denna gången har jag hittills (v 22) gått upp 2 kg bara, så jag hoppas innerligt att jag slipper gå upp lika mycket denna gången då jag har mååånga extrakilo sen innan...

tbmh: Håller också med om att jag gillar "röran" i vår tråd... även om jag faktiskt är hemma hela dagarna så är här alltid en massa inlägg och läsa igenom när man loggar in.

little baby: Grattis till tösen! Härligt att allt såg bra ut!

solstraalen: Superfin mage! Och ja - den har växt massor!

halvblod: Jag kan sålla mig till din håriga skara Jag skulle nästan kunna kamma håret på magen med en kam! Nä, men skämt o sido... jag har blivit jättehårig, överallt! Även i ansiktet!
    Bra att du stannar hemma idag... mindre bra att du har så ont!
  • Mjukis82

Oj! Vilken novell det blev - sorry!

• Mjukis82
    Halvblod: Ja, det är på filborna Det kan säkert stämma att dom har en annan sorts rening för jag tyckte inte att vattnet kändes klorigt alls! Ring o hör vet jag! Jätteskönt var det!
  • Mjukis82

LindaoJohan: Oooh! Alanya!? Där var vi i somras... önskar att vi åkt under andra omständigheter, men där är superfint!

• Mjukis82
    Här kommer lite mer gnäll...

Har typ den jobbigaste dagen på ganska länge! Saknar min prinsessa så det värker i hela kroppen, längtar efter lill-prinsessan massor, har migrän... PLUS att jag har varit och vinkat av mina föräldrar som åker till Thailand i 3 veckor... Kanske löjligt - men jag har världens separationsångest och mår jättedåligt över att dom ska vara borta så länge så långt borta! Känner mig som världens barnrumpa... men så e det iallafall! ag står mna föräldrar väldigt nära!

Har inte orkat läsa igenom allt ni skrivit idag...

Men lite iallafall...

Halvblod: Hoppas att det går bra hos BM! 
    Och grattis till sambons körkort!

rullgardinsflikkan: Usch då! *kramar*Min farbror hade cystisk fibros...

jessa6: Jag går emot de andra och gissar faktiskt på en tös!
  • Mjukis82

Sorry om jag skrämde iväg alla med mitt ego/gnäll-inlägg! Generad

• Mjukis82

Tack för era kramar tjejer! Dom är välbehövliga idag!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3