Guten Morgen!
Hoppas ni alla har det bra!
Jag är nog tröttast i stan tror jag... skulle kunna sova hur länge som helst idag, men ska iväg o få nya naglar sen, så det går ju inte!
Måste bara få berättta att igår på kvällen var jag superorolig för att lilltjejen hade varit extra lugn hela dagen och inte gjort så mycket väsen av sig... både jag och sambon försökte väcka henne när vi skulle gå o lägga oss, men icke! (Envis bebis) Men precis när vi sagt godnatt och släckt lampan kom hon igång och både jag o Magnus såg och kände tydligt hur hon hade dansuppvisning för oss... så härligt! Och skönt var det för då kunde jag ju slappna av och somna, vilket jag förmodligen inte hade kunnat annars!
Vallmar: Tyvärr är det nog inte så... har läst någonstanns, och har egen erfarenhet av att man lägger på sig mest på slutet...
Jag kommer inte ihåg exakt vad jag hade gått upp med Isabelle vid halvtid, men jag tror det var runt 5-7 kg, när jag åkte in på förlossningen var det sammanlagt runt 25-30 kg! :-O Denna gången har jag hittills (v 22) gått upp 2 kg bara, så jag hoppas innerligt att jag slipper gå upp lika mycket denna gången då jag har mååånga extrakilo sen innan...
tbmh: Håller också med om att jag gillar "röran" i vår tråd... även om jag faktiskt är hemma hela dagarna så är här alltid en massa inlägg och läsa igenom när man loggar in.
little baby: Grattis till tösen!

Härligt att allt såg bra ut!
solstraalen: Superfin mage!

Och ja - den har växt massor!
halvblod: Jag kan sålla mig till din håriga skara

Jag skulle nästan kunna kamma håret på magen med en kam!

Nä, men skämt o sido... jag har blivit jättehårig, överallt! Även i ansiktet!
Bra att du stannar hemma idag... mindre bra att du har så ont!