-
-
Nathalie: Jag går hemma sen i januari och undrar också hur jag får dagarna att gå... men jag brukar sova ganska länge, sitta här på FL, fika med kompisar när huvudvärken tillåter, städa...
-
solstraalen: Var inne o kikade och tyckte inte alls det såg dumt ut med mössan!
Såg även att du också har bilddagbok... kul! Så om du ser att ngn som heter Mjukisbitchen har varit inne så e det jag!
Någon mer som har bilddagbok? -
L2K: Absolut känns det tryggt om dom vet vilka vi är!
Och jag förstår att det känns bra för dig att ha den BM!
Va skönt för dig att du inte heller har gått upp! Har du haft det lika under de andra graviditeterna? Med Isabelle gick jag upp massor, typ 25-30 kg, men mest på slutet så jag ropar inte hej än!
-
L2K: Ja, jag rasade en hel del precis efter förlossningen, men fick ca 12 som satt kvar... och jag orkade såklart inte ta tag i dom! Och jag har mååånga extrakilo sen innan, så det finns ju en del om man säger som så!
SyrranH: Så hade jag ju det igår... och åkte ju in. Men det var ingen fara och vår lilla plutta har förmodligen vänt sig och ligger och sparkar in mot ryggen., Säkerligen likadant för dig skulle jag tro!
-
Halvblod: Hahaha!
It´s a deal! Nä, men det hade ju vatt rätt häftigt och kul om vi föder samtidigt! Jag hade ju tänkt mig att bli igångsatt lite innan... så du får vara redo då!
-
Halvblod:
Tycker vi ska sikta in oss på månadsskiftet eller så!
-
solstraalen: Jag har beställt det här setet från ellos: http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=9168&productId=170070&SearchBackLink= Ska hämta det idag tror jag...
-
Jessa: Lindex har badkläder för oss gravida och ammande!
-
Var och hämtade det nu... superfint var det! Så det rekomenderar jag till er tjejer!Mjukis82 skrev 2007-03-16 16:03:24 följande:solstraalen: Jag har beställt det här setet från ellos: www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx= Ska hämta det idag tror jag... Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
Bra pris var det ju också... 169 kr för linne och bolero!
ang. trosor så är jag tyvärr en av dom som MÅSTE ha gravidtrosor (höga)... fick en del häng efter Isabelle och det blir bara obehagligt att ha vanliga trosor nu när magen är stor igen... men snyggt är det definitivt inte!