BF Juli-07 Nr3
Jag läcker mycket nu speciellt på nätterna. Ibland är det jätte blött på armen o kladdigt. Är det normalt att rinner så mycket redan nu?? Är snart i vecka 33.
Jag läcker mycket nu speciellt på nätterna. Ibland är det jätte blött på armen o kladdigt. Är det normalt att rinner så mycket redan nu?? Är snart i vecka 33.
Mjukis okej det var skönt att höra. Jobbigt när det blir så kladdigt bara:) Men då vet man ju att det finns nått där iallafall:) Ska till bm imon så jag tänkte säga det till henne då.
Teen: GRATTIS till frun:) Måste varit en underbar dag för dig!
Imon ska jag till bm, det är det man längtar efter nu tycker jag. För att se hur den ligger o allt hehe:) Sen blir det fika med några andra gravida o sen rundvadring på förlossningen. Ska bli spännande.
Jag har med handlat det mesta nu tycker jag. Lite små saker kvar som skötväska vagn-paraply och skötbädd. Vet inte riktigt vad man behöver i början men det visar sig kankse:)
"kisslakan" hade ju varit toppen måste oxå försöka kolla om det finns att få tag i
Baby butikerna har inget sånt??
copernicus: vad bra då ska jag ta o kika där:) Låter ju kanon bra!
little baby: Har med känt av den smärtan ett par gånger den senaste veckan. men mitt drar upp över magen på sidan av magen. Känns som kramp typ. Tänkte kolla med bm imon vad det är!
Gu så mysigt med åska, lustiga jag
Önskar det kunde komma lite hit. Känns så skönt då och frisk luft blir det ju:) Kanske kommer framåt natten eller var bor du cop?
Beckah: usch måste vara jobbigt för er! Håller alla tummar o tår på att det ska gå bra för din pojk. *styrke kramar* till er!!!
Hej på er.
Nu har jag varit hos bm på morgonen. Det var lite nervöst till en början då hon kände att bebben hade lagt sig neråt och då jag berättade att jag har ont i ryggen o kramp i magen. Så hon ville genast göra en gyn undersökning för att se så tappen inte var mjuk o att jag inte öppnat mig. Åh allt såg fint ut:) tappen var hård o fin och huvudet på bebben var ruckbart. Men vi skulle ändå göra en undersökning varje gång nu. Sen när vi skulle lyssna på hjärtljuden så var det uppe i 170-175 så hon lyssnade i 5 min och då gick det ner till 144, skönt det med:) Alla värden var bra o jag slipper järntabletterna och nu har jag gått upp 3 kg sen inskrivningen känns himla skönt
Ska dit om 3 veckor igen sen blir det varannan vecka:)
Nu ska jag till stan en sväng o fika sen blir det rundvandring på förlossningen. Hoppas alla får en bra dag och att ni mår bra!!!
Beckah: Hoppas din son mår bättre idag!!! Och att du har fått sova ut riktigt nu på morgonen, låter ju inte allt för kul med revbenen. Får vila dig ordentligt!!
Beckah: ja det skrivs fort här idag hehe. Hoppas allt går bra på MVC ![]()
Vecka 33 snart och gått upp 3 kg sammanlagt. men var knubbig innan min grav vägde 87 innan och 90 kg nu.