Inlägg från: misan84 |Visa alla inlägg
  • misan84

BF Juli-07 Nr3

Hoppas allt går bra för zandarisen. Någon som vet varför hon fick åka in igen?

Ska själv ringa bm idag har haft jätte ont i sidan av magen på båda sidorna och sedan krampat neråt under magen. Känns lite oroligt när man inte varit gravid innan och vet om det ska vara så här. Ska iväg över helgen med så det kan vara skönt att veta innan. Någon som känner igen det och vet vad det är för nått??

♥ Misan84, blivande mamma till lilla pyret i magen -> 070704♥
  • misan84

Vet inte men sd håller väl inte i sig eller?? Mitt kan ju vara en hel kväll. Men jag ska ta o ringa bm sen o kolla. Det kan dem väl inte bli sura för?!

• misan84

Har någon av er tecknat gravid försäkring?? har glömt bort, kanske skulle fixa det nu och vilken ska man ha??Trygghansa?

• misan84

Har med hört att trygg hansa ska vara den bästa. Tror jag ska ta o teckna den. Det är bara dem som har skickat ut information också hit hem. Vi har även if och folksam på annat men dem har inte hört av sig så ja trygg hansa får det bli.

• misan84

Ingen aning faktiskt hur dem får veta det. Jag fick ett brev på posten bara av dem. Men kan tänka mig att det är fk i sådanafall.

• misan84

Nu har jag ringt min bm och det var förvärkar jag hade som var helt normala. men skulle det bli värre så skulle jag ringa förlossningen så det känns skönt. Nu ska jag hänga lite tvätt:)

• misan84

annki: Hur har det gått  vad sa dem?? Hoppas att det inte är någon fara med dig!!

Veroniqa: grattis så jätte mycket!! En underbar känsla det där tycker jag:) Varit förlovad i 4 år nu med min sambo men inget bröllop än:)

• misan84

veroniqa: vad mysigt Inte lätt att hålla sig när man väl ha dem!! Grattis till fästmön då

• misan84

Madelene: Vad söta kissar du hade. Var det två som kom?? Önskar mina var små bebbar igen hehe. Måste fråga har du köpt den vagnen du hade på bild?? Ville ha den från början nämligen men köpte begagnad sen.

• misan84

Madelene: Lyllo dig men var vagnen tung och otymplig tänkte den vägde ju en hel del. Jag tyckte den färgen du har på bilden var skit snygg:) Men svart är ju alltid bra!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3