• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

Vallmar skrev 2007-05-10 21:40:13 följande:
    Wieee gu va bra låtar schager semin bjuder på!! Inte...Idag fick jag en bukett rosor av karln min. Han skämdes för igår tror jag stackarn, hade lite bråk om ditt o datt.Oh jag har hämtat min vagn idag!! Nu känns det mera verkligt på något sätt att man ska ha barn.Någon nämnde mjukglass med lakritsströssel, JA TACK!! Bara jag som typ inte kan äta något onyttigt nu pga halsbränna. Så fort jag försöker stoppa i mej en chokladbit eller nåt så får jag så ont. Kanske bra det me tanke på att jag gått upp 20 KG!!
    Fick oxå röda rosor av sambon, fast i förrgår. Han tyckte nog mest synd om mig som haft så ont i magen, sd och ryggont. Gulliga karlar vi har!

Snart är det Mors-dag oxå! Påminn era sambos om det!
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • Vickyb
    Donna69 skrev 2007-05-11 08:18:50 följande:
    God morgon girlies!!Smygtittade lite på semi-eurovision (eller vad det nu hette) igår. Vart såå glad när turkiet gick vidare!Men sen, herregud!! Vilka kläder folk hade! Musikstilar! Gaaahhh...Jag ska följa finalen på lördag iaf, o "ropa" fram turkiet eller grekland til vinst!Hade "Cara mia" kommit med så hade den varit glasklar, men un tror jag inte att sverige har en chans, tyvärr......
    Jag tror Sverige har en chans.. tror dom kommer att hamna mellan dom 5 första iaf! Kan ju alltid hoppas. Cara mia var väldigt bra, och synd att dom inte vann. Fast jag är iaf glad ändå, för jag tyckte om ola.
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-05-11 09:04:01 följande:
    har ja underbara föräldrar eller vad? eller ja "styvpappa"..va på stan igår med mamma å hitta ett par mamma jeans på rea! 249 kr..woho..men känndes endå dyrt eftersom ja jag är pank! så mamma gav mig 100 kr så behövde ja bara betala 149kr men så berätta mamma det för henns snubbe då. han blev ledsen för min skull, för ja tom tyckte att ett par rea pbyxor var för dyrt. så han skulle sätta in 1000 kr på mitt konto!han är värd guld, super gubbe min mamma träffat!
    Hälig snubbe!

Nu har jag äntligen fått tid för psykolog! Äntligen så skall jag få rensa alla tankarna och bara få ut allt allt allt.. som har legat och grott i alla dessa år.. Fy fan va skönt det skall bli!
  • Vickyb
    humlan1973 skrev 2007-05-11 09:41:43 följande:
    Ar det nagon mer an jag som kanner sig otroligt trog? Jag har nog aldrig varit sa trog i hele mitt liv. Jag klarar inte av att folja instruktioner.... pa jobbet kan jag bara ta emot 2-3 intruktioner itaget och klarar knapt av det anda har jag skrivit nervad jag ska gora.
    Vet inte om jag är mer trög än vanligt.. men minnnest är ju tyvärr inte detsamma.. Haha. Får upprepa flera gånger för jag är så rädd att glömma något!
  • Vickyb
    zandrisen skrev 2007-05-11 10:29:39 följande:
    Vicky b, vad skönt med psykologtiden! Håller med om att det är skönt att "rensa" lite då och då! Mammab, skön gubbe! Och jag håller med dig, utan diskmaskin kan man inte leva! Norrbagge, det är en sån förälder jag vill bli!
    Ja det känns redan lättare på något skumt vis. I vanliga fall tar det ju flera flera veckor.. till och med månader innan man får tag i en psykolog. Men skönt att det finns via MVC.
    Hade behövt prata med någon för längesen.. men då när jag ringde först VC så verkade allt så himla krångligt och det var lång väntetid.. så jag gav upp.. och nu har det blivit värre i psyket.. men nu äntligen!!!
  • Vickyb
    Beckah82 skrev 2007-05-11 13:46:29 följande:
    Ang VictorÅh! I morse när vi vaknade var utslagen jättebleka och nu mitt på dagen är de borta. Victor har dessutom lyckts gå på toa och ledvärken är borta. Ingen feber heller idag.Bara lymfkörtlarna som är förstorade nu men det kan ju ta ett tag för dem att gå tillbaka. Vi får se om de är kvar om ett par veckor. Jag vet ju att de varit stora på halsen i månader så vi får se.
    Va skönt för både han och dig att det börjar gå mot rätt väg.
  • Vickyb
    Misan71 skrev 2007-05-11 13:42:54 följande:
    Å jag har oxå förlovat mig, men det har alla missat
    Grattis! När var detta?
  • Vickyb
    veronicaq skrev 2007-05-11 14:01:14 följande:
    jag såg misan, men var för självupptagen igår sorry!GRATTIS!!!
    Vilken najsig ring! Är det bara vitguld?
    Vi har sagt om vi skall förlova oss så skall det bli i vitguld och en slät ring, kanske något bredare än vanliga. Är det en sån som ni har kanske?
  • Vickyb
    Beckah82 skrev 2007-05-11 14:06:13 följande:
    Överlag är man ju lite självupptagen när man är gravid...speciellt om man är mitt inne i något jobbigt under graviditeten.Jag har varit heeelt uppe i mitt den här veckan med högt sockerprov och framförallt Victors märkliga sjukdom. Nu är förhoppningsvis båda bitarna ur världen Ska åka till Stockholm nästa vecka på en snabbvisit. Tis-Ons. Ska fotas för tidningen Amelia. Ska vara med i något repotage jag råkade tacka ja till för några veckor sedan.Blir väl sista utflykten innan Alvin kommer
    Ojdå.. Inte nog med att man ser dig överallt på FL, nu hittar man dig i tidningsrepotage oxå
  • Vickyb
    Misan71 skrev 2007-05-11 14:12:03 följande:
    Kolla lite längre upp! (inlägg 10477)Tack igen alla!
    Japp, såg detta!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3