• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

veronicaq skrev 2007-05-11 14:13:49 följande:
    VICKYB: ja de e sån vi har! tycker dom e så snygga.. plus att varken ja lr killen passar lr gillar guld.. så då blev de vitguld ringar istället
    Ja dom är snygga för dom är så enkla. Och vi är inte heller mycket för guld. 
    sen är det nog lättare att hitta en tunn snygg ring sen när det är dags för klockorna att ringa!
    Eller om man väljer att "piffa" upp förlovningsringen!
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • Vickyb
    humlan1973 skrev 2007-05-11 14:59:59 följande:
    Da var min arbetsdag slut . Nu ska jag aka ohandla. Ses pa mandag! Kram pa er!
    Ha en bra helg! Kram
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-05-12 19:06:49 följande:
    humm...bäbis har typ inte rört sig alls idag..slapp dag i magen tydligen hehe..vet inte vart den har lagt sig ligger inte där den brukar..känns skummt...
    Har inte heller kännt särskilt mycket idag.. inte försen nu på kvällen. Den har nog haft en rejäl slappa-dag-idag!
  • Vickyb
    Theresa1 skrev 2007-05-12 18:54:06 följande:
    Vad är rimligt att sälja en Emmaljunga Cerox 05 i fintskick med rednskydd, fotsack, mjuklift (görs om till åkpåse) och skötväska för?
    Hm, ingen aning rikitgt. Har du kollat lite på blocket vad vagnarna ligger på?
    Vad kostar den i nypris? Dra av 10 eller 20% av nypriset, kanske?
  • Vickyb

Morrn morrn. Nya bilder i fototråden!

Nu skall vi äta lite frukost..

och gu vad dåligt det gick för Sverige igår.. fy fasen. Trodde iaf att dom skulle ha en chans.. men ännu en pinsam ESC!

• Vickyb

Någon som varit med om hård mage och kännt typ kramper i magen? Det hade jag igår.. Fy sjutton!
    Början nästan undra om det inte kändes mer som förvärkar.. det gick över fort.. kanske varade i 20 sekunder eller något. Kanske är dags att stressa ner ett par hekto!

Hoppas alla sovit gott, snart skall jag gå och lämna dottern på dagis!

• Vickyb
    solstraalen skrev 2007-05-14 08:44:31 följande:
    Japps så där har jag fått vid ett par tillfällen.Jag har fått det stunden innan jag lyckats bajsa.. Helt sjuka kramper nere i magen som verkligen fått mig att gråta.  Absolut inte roligt alls
    Ja då måste det ha varit något liknande.
    Är så rädd att "trycka på", känns som hela alltet (underlivet) skall tryckas ut, inkl bebis.
     Sen är jag även rädd att "klämma" bebis.. hur mycket jag ens vet att den ligger väl skyddad där inne så känns det fortfarande obehagligt.
  • Vickyb
    Jen2006 skrev 2007-05-14 10:27:44 följande:
    Nu när jag var hos BM skulle hon känna om hon kunde få reda på hur han ligger i magen. Kunde hitta riktningen men inte om han hade huvudet eller rumpan upp (något hårt finns där, men vad??) Har era BM kunnat känna hur er lilla skatt ligger??
    Min BM kände en axel och att hon/han låg på sidan.. vågrätt i magen.. alltså tvärs över!
  • Vickyb

Här är en till som inte kan ligga på rygg. Känns obehagligt.. så mesta tiden ligger jag på sidan.. så det blir många vändningar / natt!

• Vickyb

Jag skall börja städa snart.. men det är ju så himla svårt att slita sig från datan.. Gaah!
    Tänkte jag skulle få gjort det mesta idag innan jag skall hämta dottern från dagis..
    Sen är det full rulle hela veckan.. *pust och stön*
    Har och göra varje dag denna veckan.. och fattar inte riktigt hur jag skall bära mig åt..

Nä, dags och slita sig här ifrån.. sätta på tok.hög musik så man kommer in i städandet!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3