• Tania

BF Juli-07 Nr3

äsch.... det funkade inte....

• Tania

Tjohoo.. det funkade!!

Det är inte såååå långt kvar innan det är vår tur

• Tania

Förresten.... ni som är i forumet också... är det inte lite dött där?

Jag tittar in lite då och då men det verkar inte vara nån värst fart på inläggen där.

Visserligen kan jag ju inte jämföra med vår tråd men ändå.

Jag gillar när det är många inlägg när jag kommer hem från jobbet... och att det skrivs flitigt även när jag sitter vid datorn. Man behöver oftast inte känna sig "ensam" när man sitter här.

Fast nu känns det som att jag är den enda som skriver... heheh... vara min fejja överallt.

• Tania
    Vallmar skrev 2007-02-28 18:40:02 följande:
    Hej tjejer nu är jag tillbaka, för er som har missat att jag varit borta ett tag o vart jag har vart: Har flyttat till hus med min sambo. Tog 3 veckor för oss o få internet!!Jag har saknat er o den här tråden massor!!Jag måste ju ha missat en massa nu när jag inte varit inne är det någon som kan uppdatera mig lite??? Idag är det 20+0 för mej!! Magen bara växer, finns lite nya bilder i mitt galleri om nån e nyfis. Tbmh: Tror att dem uppgifterna som finns på mej är fel, blev ändrad efter ul till 17 juli från 13e juli.
    Jag uppdaterar!!
  • Tania
    Mjukis: Grattis till flickan!!!!!! Jag är jättenyfiken på vad som gömmer sig i min mage men vi får inte reda på könet här i Västerås. Så är det för dyrt och omständigt att ta sig till sthlm för könsUl.

Jag får helt enkelt vänta.
  • Tania

Nu ska jag käka lite McD-sallad... sen ska jag kolla på Men in trees.

Ha det bra om jag inte tittar in senare!!

• Tania
    Mjukis:  Jag har inte hört talas om att de MÅSTE säga om man frågar och de ser. Här har de som regel att inte säga något pga könsaborter. Jag frågade inte ens... dels för att jag vet att de inte säger och dels för att jag vill nog ha överraskningen när h*n kommer.

Visserligen skulle det ju vara jättekul att köpa bebiskläder utan att tänka på om det är kill eller tjejfärger. Men jag har ju två väninnor och en svägerska som också ska ha barn så i värsta fall kan jag ju köpa av båda sorter och sen ge bort till någon av de andra.

Jobbigt läge bara om vi alla fyra får killar och jag shoppat tjejkläder men då får jag skicka det till dig då Räcka ut tungan
  • Tania
    myran: Jag är pigg fram till kl 14 då börjar kroppen att strejka. Jag får ont i höfterna, ryggen, fötterna och benen. Så de sista två timmarna på jobbet gör jag inte mycket. När jag kommer hem runt halv fem vill jag bara duscha och sen slänga mig i soffan och vara osynlig... för både man och son (och katt)
  • Tania
    Missheaven: Jag är inte så chokladintresserad konstigt nog. Det är ju jättegott men för mig räcker det med en ruta/bit sen är jag nöjd. Däremot är det smågodis... nappar, salmiakbalkar, colaflaskor, snören, tablettaskar, piratmynt, fiskar mm som är oemotståndiga.

Åh va sugen jag blev nu!!

Vilken tur att min älskling blev sugen på cola och gick till affären...  jag skickade med en önskelista Räcka ut tungan
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3