BF Juli-07 Nr3
Pusselbiten - det är fullt förståeligt om du inte har lust att snattra vidare med oss i nuläget!Kan inte ens tänka mig in i hur jag skulle må i din situation!
Jag trivs också. Glömmer tom med bort att jag även har en Sthlm's-tråd att skriva i.
Kramar vidare!
Ankiz - var har du hittat köns-ul som är så dyrt? Vi kommer betala 260:- för vårat. Eller har du kollat på 3D/4D-ul?
Jag har också TryggHansas försäkring. Kryssade i om den dyrare med men får se om vi har råd med den när den väl kommer.
Zelda - jättefint namn men jag håller med Solstraalen, har också lite svårt med namn som börjar på samma bokstav. Annars tycker jag väl inte att dom är såå lika.
Jag tycker det är supersvårt med namn. När Sebastian föddes hade vi Rebecka klart men inget pojknamn. Han var namnlös ett dygn. När Oskar kom vad det namnet bestämt eller Tyra Emilia.
Jag skulle gärna vilja ha en Emil men det vill inte sambon. Tyra kommer hänga kvar som andranamn om det kommer en tjej men sambon är just nu inte så förtjust i Emilia så vi får väl se. Dom ska just faktiskt leva med namnen i många år!
Jag hade kunnat tänka mig William och även sambon. Va ett sånt namn vi båda kände starkt för men mina bästa kompis änglason hette så och det känns lite elakt att döpa vårt barn till det då. Även om han inte finns längre kommer han ju alltid vara deras lilla William.
Visst är det svårt när man ska tänka på att namnet ska passa med resten av familjen med. Favvonamnet kanske inte ens passar överhuvudtaget!
Tror minsann alla fastnade i namntrådarna eller gik på lunch.