Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

Godfrömiddag

Fy vilka sammandragningar jag har idag, magen blir stenhårt och det känns som jag inte får luft.

Min foglossning har blivit mkt bättre, sover hyffsat bra nu, hade ju på stödbältet 2 nätter irad och sen var det som bortblåst, nä inte helt men nästan.

nu har jag mest ont i vänster skinka, sticker som en kniv rakt in och så låser sig hela benet, speciellt efter natten eller om jag suttit en längre stund.

Hoppas att jag får HP isafall jobbar jag bara ca 2 månade till, ska bli så skönt

• annki72

mama77: jag har shoppat lite rosa på tradera, vi kommer att köpa en vagn som är rosa, förmodligen kommer hon att hata rosa när hon blir större.

Men det är ju så kul, har ju haft så mkt blått i många år nu, även om min 15 åriag grabb älskar rosa så är det ju inte tjej kläder

• annki72

Vallmar: men fy vilken elak syster du har
    Vet hon inte att du är gravid???

Ni kanske inte skulle ha ett företag ihop????

• annki72

Jessa6, Här är vi oxå dunderförkylda, täppt i näsan och det känns som man har flera kilo slem i halsen

Min 7 åring är oxå hemma genomförkyld.

jag ska jobba i natt börjar 20.00 och slutar 08.00 vaken natt, måste vila ordentligt jag oxå för att orka.

hoppas verkligen att jag får HP, har inte skickat in än då jag inte fått moderskapsintyget än och får inte det förrän 3 april, känns som evigheter.

men det ordnar sig säkert

• annki72

jag har köpt lite kläder på tradera, kofta, body, byxor, overall.
    allt självklart i rosa

och så skötbordet såklart.

letar vagn oxå, kan inte bestämma mej om jag ska köpa en ny emmaljunga eller nån annan begagnad, känns onödigt att köpa ny när de sjunker så i pris bara man tar de ur affären.

• annki72

Milla med killar, ja det känns jätte konstigt säger fortfarande HAN, folk kommenterar att jag alltid säger det

Så än har jag inte avslöjat att vi vet att det INTE är en han

• annki72

Vickyb, kramar till dej och ett stort Grattis till stora tjejen!!

mammab. var inne och kolla på din bilder på ditt hem. Gud vad fint du har, du får gärna komma hem till mej och styla om mitt hem

Är så sugen på att göra om hemma innan bebisen kommer, möblera om och måla väggar, men har inga ideér

• annki72

jag räcker upp en hand, solstraalen har en kille på 7% men han är hur lydig som helst och gör nästan alltid som vi säger,

MEN har en till kille på snart 6 som är raka motsatsen till storebror.
    när man säger til honom så tittar han på en med en blick som är helt oberörd liksom, jag blir tokig kan inte nå honom alls, längtar tills han börjar i skolan i augusti, hoppas då på en förändring

• annki72

Solstraalen: precis så kan min 6 åring vara, han vet allt, vägrara byta kläder fast de står av sig själv i smuts

Idag kom och skällde ut mej för att jag inte tvättat hans kläder tillräckligt snabbt, vi la hans kläder i smuts korgen igår kväll... jag ska tydligen tvätta på natten tycker han

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3