Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

Pratde precis med min man och han tyckte oxå jag skulle överväga sjukskrivning.

han är så omtänksam, han sa: Nu måste du börja tänka på dej själv och ta det lungt,jag tar hand om hem och barn och du ska bara ligga i soffan och se söt ut!

ja dom kanske har rätt, men man vill ju inte verka lat för att man är gravid, fy vilken beslutsångest jag får nu

• annki72

Calylite : ja han är guldvärd, min käre maken

jo det är sant, man är inte lat som gravid oavsett vad omgivningen kan tycka, det är en stor uppgift att vänta barn.

Min vännina sa oxå till mej nu att jag är dum om jag jobbar vidare, jag måste nog tänka mer på mej själv och mitt barn.

jag ringer BM i morgon och säger att jag vill bli sjukdkriven.

• annki72

godmorgon, jag undrar om ni vet vart man kan köpa en skötbädd som går i grönt?
    jag har letat på nätet men hittar bara blå,rosa och gul.

kidsroom.de har gröna med då passar inte måtten
    jag har ett diktat skötbord som är B 75 cm och H 70 cm.

Jag vill ha ett grönt då hela vårt badrum går i grön och vitt.

• annki72

jag har börjat äta Ercofer och börjat må fruktansvärt illa, kan de bero på tabletterna?

har ätit dom på de andra graviditeterna och mins inte jag blev dålig av dom då.

• annki72

mammab: Låter ju helt ok i pris tycker jag hoppas att mormor eller morfar vill hjälpa till, det är så kul att se dom cykla första gången

• annki72

L2K: vilka små söta cyklar, till kanon pris ju

• annki72

Ingen idag heller som vet vart man kan köpa en grön skötbädd till skötbordet????

hittar bara rosa, blåa, vita och gula

• annki72

JA vad smart, det har jag inte ens tänkt på hahah

Nu blir det till att leta vaxduk istället då

• annki72

Idag har vi invigt grillen, gud vad gott det var

Min make handlade, städade av altanen och grillade sedan kött och gjorde bakpotatis, åh vad det var.

Nu är jag proppmätt och ska vila en stund innan jag ska väg till jobbet.

Ha en skön kväll allihop!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3