Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

här kliar magen som fan...

kliat sönder mig flera ggr!!

snart ska ja iväg å hämta min saga sen ska vi åka och handla till maten ikväll.
    sen fikat imorrn. fyller juh år..urk..ingen lust alls..varför måste man fylla år för??

jaja ska smöja in mitt snustorra ansikte nu och få på mig lite kläder..sen bär det av..

• mrsbygg

urk...super duper mätt!! ätit mums mums mat idag hehe..
    bakpotatis me räkröra...karln och saga fick kyckling/curry röra..
    sen grovbaguette med vitlöksfärskost..mumma..hehe

ikväll blir det morot och paprika stavar med tsaziki..eller hur sjutton det nu stavas..suck..

fortfarande ont i lungan...urk..jobbigt att andas!!

fick föresten 500 av min pappa i present så ja ska inhandla trätrall till balkongen *jippi*

• mrsbygg
    L2K skrev 2007-04-13 20:16:15 följande:
    mammab - tzatziki! och det åt jag till middag. Grillade majskolvar i ugnen och till det tzatziki, tomat å fetasallad, bröd och kassler. Mumsigt värre. Tänkte avsluta kvällen med ett stort lass jordgubbar.
    hehe...tro mig kommer inte minnas hur det stavas

ska oxå svulla jordgubbar sen...

har en tårta i kylen oxå men den är tills imorrn...suck..vill juh ha nu juh
  • mrsbygg

vill inte föda normalt...

nog för att min förlossning gick jätte bra och det var helt okej..
    men det var efteråt, kunde inte kissa på evigheter, har fortfarande svårt för att kissa. jag fick en liten mini bristing precis vid urinröret. vilket inte behövde sys. men har blivit ett ärr så kan ej kissa ordentligt. har även förlorat en stor del v mig känsel innuti slidan eller va man ska säga...

så när vi har sex känns det inte specillet mycket. och jag vågar inte föda vaginalt igen för jag är rädd att förlora all kännsel! och det känns rättså meningslöst..

sen vet jag inte hur jag kommer reagera denna gången jag ligger där. då jag blev våldtagen för lite mer än 1 år sen. och det skapar lite av en panik att folk ska hålla på där nere..
    så min dröm vore att bli snittad..

• mrsbygg

tack för alla grattis tjejjor!! fått sovmorgon saga sov hos sin mormor i natt. så jonas gick och hämta henne halv 10...sen kom dom in vid kvart i 10 och väkte mig.."grattis mamma" sa saga så söt

nu har ja tryckt i mig frukost och nu ska ja städa måste kommer juh folk hit mellan 2-4..suck..

sen blir det tårta!!

• mrsbygg

det är sommar väder!! va tom varmt i går kväll vid 8...gick med saga till sin mormor. och det var som en varm sommar kväll helt underbart!!

kanon väder!!! fin födelsedag får ja iaf...

• mrsbygg

fy fan säger jag bara helt slut...städat som en idiot men massor kvar...ska torka av alla bord och sofforna sen köket...badrummet är iaf färdigskubbat...

folket kommer från kl 2..så måste sätta igång snart igen..tror ja svettet bort 5 kg snart! kokhett i denna lägenhet. solen ligger på hela tiden!!

pust å stön...borde ta det lungt, fått några sammandragningar. sambon skulle börja torka men jag vägrar. här städas d på mitt sätt annars får det vara!

• mrsbygg

pust..städat! ska man försöka klä på sig lite vettigare kläder än trosor å linne

kokhett här..dör snart!!

*bjuder alla på födelsedags tårta å kakor..*

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3