Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

samma här i princip...tvätt tid på söndag tjoho!...

nej..skit dag..

• mrsbygg
    Theresa1 skrev 2007-04-19 15:06:46 följande:
    mammab: hm, ingen kjol eller kläning som funkar?
    haha noo waay...använder varken kjol eller klänning passar inte i det..urk d är nått jag absolut inte trivs med!! jag är en jeans människa!

får ta mina enda jeans ja får på mig från 70-talet utsvängda till tusen hehe...men men..heldre d än naken iaf...
  • mrsbygg

jag har preci sdragit på mig byxorna...sen ska ja bara inv'nta min pappa som hämtar mig..sen hämta saga och sen ner på stan! ses la där sen då!

• mrsbygg

jag har inte köpte ett skit än! men det är inte för att jag väntar det är mer att kassan inte tillåter mig..

men så fort ja får fp ska ja köpa iaf lite kläder som den kan ha på bb och hemfärden

sen ska jag spara till en ny vagn. vill ha en city jet!! men har juh inte råd nu..men skulle va skoj! men som sagt får vänta...

• mrsbygg
    Jessa6 skrev 2007-04-19 22:20:48 följande:
    mammab: Har du inga snälla fröäldrar eller svärföräldrar som kan köpa vagnen till er?, mina föräldrar har köpt en City Jet till oss
    nope...dom köpte sagas första bilstol, sen köpte dom i princip alla hennes möbler har ja för mig. tog upp d här me ny vagn för morsan å hon fråga va ja skulel me ny vagn till när ja hade en som knappt är två år...humf...snål mamma
  • mrsbygg

halsbränna ja tack ni...finns d gott av. måste prova nå nya tabletter frå prova rennie kanske.

sitter å smäller i mig frukost nu. humm fast ja kaninte ta lika mycket som ja brukar känner jag blir mätt på en gång...tror ungen liger å trycker ihop mig magsäck...fast iof inget mig emot

• mrsbygg
    Hallonfot skrev 2007-04-20 08:10:08 följande:
    Jag har bara köpt en ny gullunge skötbädd (på Ikea). Alva har inte använt blöja på ett tag och hennes kändes ofräsch även om man kan tvätta den ordentligt. Tyckte jag kunde kosta på nya bebisen 59 kr (eller vad den nu kostade). Annars kör jag nog på med Alvas gamla saker. Man använder de ju så kort tid: Skötbord, vagn, babysitter mm. Ska i alla fall köpa några kortärmade bodies eftersom det ska bli en varm sommar. Sen blir det nog lite våtservetter och salvor för det kommer gå åt. Jag har inte riktigt kommit in i den där barnvagnsvängen igen eftersom vi har en väl fungerande vagn efter Alva. Jag skulle ALDRIG valt en sån vagn nu men det är liksom inget fel på den och då känns det fel att lägga pengar på en ny. Finns så mycket annat att lägga pengar på känner jag. Är det bara jag som resonerat så? Alva är ändå 3,5 år i sommar när bebisen kommer så vagnen är ju inte ny men heller inte sliten.
    min karl resonerar så med vagn..

men jag känner att jag kommer behöva en ny vagn. den vi hade till saga är för stor och klumpig!! skulle aldrig valt den nu om jag visste hur den var innan så att säga..
  • mrsbygg

måste oxå städa här ser förjävligt ut...men noll lust verkligen...
    menmen...måste göras antar jag...men ja vill inte idag! hehe

• mrsbygg

saga kom en månad tidigt och hon vägde 2740.. int så stor..men ja lovar er känndes lika jäkla mycket iaf!!

hua, nu har ja rensat på balkongen sen sorterat lite saker som ska ner i källarn...helt slut...

skulle vilja till ikea idag å köpa en påbyggnads del till byrån i sovrummet...men har fan inte råd.. suck..aja får vänta tills fp kommer...

• mrsbygg
    Nathalie009 skrev 2007-04-20 11:19:15 följande:
    mammab; vet du hur länge du kunnde ta ut din F penning på högstanivå ? täckte det 1 år? :/
    ingen aning..gå in på fk's hemsida där kan du göra en kalkyl om du har e-leg..
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3