BF Juli-07 Nr3
samma här i princip...tvätt tid på söndag tjoho!...
nej..skit dag..
samma här i princip...tvätt tid på söndag tjoho!...
nej..skit dag..
jag har preci sdragit på mig byxorna...sen ska ja bara inv'nta min pappa som hämtar mig..sen hämta saga och sen ner på stan! ses la där sen då!
jag har inte köpte ett skit än! men det är inte för att jag väntar det är mer att kassan inte tillåter mig..
men så fort ja får fp ska ja köpa iaf lite kläder som den kan ha på bb och hemfärden
sen ska jag spara till en ny vagn. vill ha en city jet!! men har juh inte råd nu..men skulle va skoj! men som sagt får vänta...
halsbränna ja tack ni...finns d gott av. måste prova nå nya tabletter frå prova rennie kanske.
sitter å smäller i mig frukost nu. humm fast ja kaninte ta lika mycket som ja brukar känner jag blir mätt på en gång...tror ungen liger å trycker ihop mig magsäck...fast iof inget mig emot
måste oxå städa här ser förjävligt ut...men noll lust verkligen...
menmen...måste göras antar jag...men ja vill inte idag! hehe
saga kom en månad tidigt och hon vägde 2740.. int så stor..men ja lovar er känndes lika jäkla mycket iaf!!
hua, nu har ja rensat på balkongen sen sorterat lite saker som ska ner i källarn...helt slut...
skulle vilja till ikea idag å köpa en påbyggnads del till byrån i sovrummet...men har fan inte råd.. suck..aja får vänta tills fp kommer...