Inlägg från: H e l e n a |Visa alla inlägg
  • H  e  l  e  n  a

BF Juli-07 Nr3

Jobbigt för er som brottas med Fk! Jag pluggar ju fram till bebben kommer så jag kommer få grundbeloppet om jag inte kan visa att allt jag gjort sen jag jobbade sammanhängande sist, dvs 2003, varit utan uppehåll. Efter att jag jobbade 2003 (7mån) började jag plugga juridik, hoppade av den utbildningen efter en termin, fick alfakassa under en termin och började sedan på sjuksköterskeprogrammet *pust*. Drar mig lite för att skaffa fram "bevis" för allt det där, så jag funderar t.o.m på att skita i det. Vi klarar oss på sambons lön under det år jag är hemma och sen börjar jag ju jobba är det tänkt... På detta sättet kan jag ju jobba deltid länge.

Väntar en son med BF den 29:e juni!!!
  • H  e  l  e  n  a
    FruGabrielsson skrev 2007-04-19 14:27:07 följande:
    BF den 24 juli! Första barnet!
    Välkomna till oss, du och Bebben!
  • H  e  l  e  n  a

Hehe, nu får vi ju en BF 24/7 också, något som saknats i listan!

• H  e  l  e  n  a
    Calylite skrev 2007-04-23 18:44:14 följande:
    Sylt grymt sällan de sätter den fel ju.____________________rullgardinsflikkan haha ja komerm totalvägra ha gröngölingar där inne, skulle ju skjuta dem hela bunten för minsta lilla
    Usch, säg inte sådär, jag ska ju läsa vidare till barnmorska sen hade jag tänkt...
  • H  e  l  e  n  a
    Sylt skrev 2007-04-23 18:49:17 följande:
    Jag är inte heller så sugen på praoelever när jag skall föda *asg*.Tillåter aldrig heller att de får öva på mig när det skall tas blodprov (jag svimmar ivf, men det känns bättre att svimma hos ngn erfaren *sund logik*)
    Hehe, kan på ett sätt förstå det. Samtidigt vore det ju lite synd (och ohållbart i längden) om det inte utbildades fler sjuksköterskor och barnmorskor...
  • H  e  l  e  n  a
    Calylite skrev 2007-04-23 18:54:46 följande: