Som jag berättade så ramlade jag illa på höften i förrgår och har sedan dess haft mycket sammandragningar. Har inte kollat dem så noga under gårdagen så på kvällen skulle jag kolla
Skitmärkligt igår...jag mätte på en sida på internet där man kan kolla sina sammandragningar ( ) och då kom sammandragningarna med 2-5 minuters mellanrum, alltså inte riktigt regelbundet men vääldigt ofta istället.
Sedan gick jag och la mig och kollade på film, det är perfekt för då kan man hålla koll bättre. En stund efter att filmen börjat så började jag hålla koll. Jag har ju en digital klocka vid sängen så jag kikade på den vid varje sammandragning.
22:25
22:35
22:45
22:54
23:05 - Här gick jag sedan upp på toaletten
23:12
23:25
23:30
23:35
Sedan orkade jag inte hålla koll längre och lade mig för att sova eftersom de inte längre var regelbundna.
Idag har jag inte haft tid att hålla koll och dessutom är det svårare att hålla koll när man är uppe och rör sig och gör saker.
Får se hur jag gör med allt...om jag åker och kollar eller ej, tycker de verkar tycka att man bara är i vägen och jobbig så det är ju inget man gör i första taget...
Nu tänkte jag att jag ska lägga mig en stund och titta på TV för att kolla mina sammandragningar om de är regelbundna eller inte. Ont har de iallafall börjat göra. Eller nä...inte ONT men de känns iallafall lite molvärk och inte bara att det stramar och magen blir hård.
Men om det inte påverkat tappen så får man ingen Bricanyl sa de när jag ringde igår på dagen...jättetrist för det är rätt jobbigt at ha en massa sammandragningar hela tiden...