Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

Nu har jag beställt ett riktigt könsultraljud så jag slipper gå och veta till 90 % bara...känns ju jättefånigt att tro att det är en tjej om det kikar ut en kille

Vill ju VETA ordentligt

Den 18 april är det dax. Jag är egentligen tillräckligt lågt gången från och med idag (26+0) men tyvärr fanns inga tidigare tider.

♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
  • Beckah82
    Little baby:

Jag är stensäker på tjej och vi säger ju "hon" och "lillasyster" osv så det är nog bra att få ett par månader på sig att ändra inställningen i hjärnan innan han föds om det är en Alvin därför bara MÅSTE jag veta ordentligt och se könet själv. sist var det bara läkaren som såg och hans ord...det vågar jag inte lita på. Jag vill se snopp/snippa.

Känns ju lite dumt att gå i typ 16 veckor till och tänka tjej om det egentligen är en kille
  • Beckah82

Nästan rätt...vi ÄR faktiskt så otroligt tråkiga i fantasin att det är Alva hahaha. Alvin är bestämt sedan länge och nu det sista har det blivit Alva också...

Calylite: nej det gör absolut inget om min bebis är en pojk, jag bara vill veta innan vi handlar inte neutralt visserligen tycker jag pojkar kan ha rosa men nu har det tillkommit klänningar och krusiduller osv och då är vi över gränsen

• Beckah82
    JoNaLi skrev 2007-03-30 12:52:15 följande:
    Beckah: Vart skall du göra ditt köns ul? Är det här i gbg på Barnmorskegruppen?Jag hade oxå tid den 18april innan men bytte å ska ha tid nu den 12 april ist. På ett annat ställe. Åh det är bara 1½ vecka kvar!!!!  LÄNGTAR!!!!! ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
    Vilket annat ställe? Finns där fler? det visste jag inte ens ju

Men ja det är på barnmorskegruppen haha så synd annars hade vi ju haft samma dag på samma ställe! 
  • Beckah82
    JoNaLi skrev 2007-03-30 14:35:41 följande:
    ja det hade vart häftigt.. vilken tid har du där? Ja det finns på calanderska, eller en docktor därifrån som har en egen praktik som jag fattat det som, gör köns ul... fast han tar 500kr!! men men.. det är bara 20 kr mer än på BMG. ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
    Jag har tid 11:00

Okej...ja jag tar nog hellre 500 till barnmorskemottagningen än till någon okänd känns som att de är duktigare hehe.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3