The no 1 modetråd! Del 3
Poena: Vilken söt klänning!!
Tack Tahira för länken hit
Poena: Vilken söt klänning!!
Tack Tahira för länken hit
Lilou: åhh vad roligt. Den är ju jättefin!
Själv så har jag precis börjat plugga och vi skall snart flytta så det har inte blivit så mycket shoppande på sistone.
Dinturiel: jag hade gärna hängt på om jag inte hade bott i gbg
Någon som har sett några snygga vårjackor? Alla trenchcoats som säljs är jättesnygga tycker jag, men då jag är kort så ser det tyvärr inte så snyggt ut på mig. Letar efter något liknande men kortare modell.
Lamilla: passar dem till korta tjejer då?
Dinturiel: Hmm.. jag får nog kika runt lite. Jag är bara 156 så jag brukar försvinna helt i normallånga trenchcoats. Zara har väl inte öppnat i Gbg än?
Tycker också att det är supersnyggt med trenchis. Kanske att det är kroppsformen som ngon skriver? jag har ganska kort o smal överkropp och det kanske är det som är problemet.Kollade på Benetton, H&M, Mango, sisters o vero moda idag och niente! Hittade inget som passade mig. Fr hålla mig till förra årets vårjacka.
Dinturiel: jag hade nog kört på uppklädd och trendigt
Mamma2001: jag är likadan. Men det är viktigt att man unnar sig själv lite fina kläder också. Det har ju hänt ibland att jag har satt på mina barn fina kläder och så har jag själv sett jättesunkig ut..Inte vidare roligt Jag har köpt lite fina vrtopar och tänkte köpa ett par vårskor i veckan
Vad hade ni satsat på om ni var tvungna att välja: en ny vårjacka eller väska? Jag har inte råd med både och tyvärr..
Ja såklart Jag har en vårjacka som jag köpte på veromoda förra året. Men den e inte så snygg så jag skulle vilja ha en ny. Väskor har jag en del men det känns mest som större höstväskor.