• tahira

The no 1 modetråd! Del 3

Här fortsätter vi modeoffer och blivande sådana ge varandra tips och idéer om snygga plagg och rådande trender inom mode och skönhet. Alla med intresse eller nyfikenhet är välkomna!

Gamla trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m11952169.html www.familjeliv.se/Forum-11-240/m14682903.html

Bloggarna:

miLLus: ww.millus.se

snart tre: www.familyliving.se/blogg/anvandarblogg/view-web-log.xml

AnnaKlara: annaklaraunderbara.blogs.se/

luscious: ewelinas.blogspot.com/

Poena: www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html

Erica Andreas: blogg.aftonbladet.se/6192

Dinturiel: dinturiel.blogg.se/

Som gamla TS snysop säger "Även modeoffer kan vara snåla, se här för rabattkodsheaven": www.rabattkod.se

Välkomna!

If you can't be good, be careful
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-24 12:33:56:
    Första bloggen ska naturligtvis vara www.millus.se
  • Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3
  • aselna

Kul tråd! kolla in mina klänningar! finns i galleriet.

• tahira

Fina

Var ju in Malmö och skulle shoppa loss. Hittade inget för mina 550:- på H&M och inget på Zara.. Men fyndade världens finasta Ida Sjöstedt- klänning på Weekday! Plus en Cheap Moday- kofta för 100:-. Var inne på Monki också, men det var så jäkla mycket folk så jag orkade inte..

If you can't be good, be careful
  • aselna

Fick 1150:- i h&m checkar, köpte den silvriga igår, kul o shoppa!

• Sussi75
    aselna: Jag älskar såna klänningar/tunikor

Igår blev det en blå på GT (dom med sidenband ni vet ) och en röd långärmad oxå på GT. Sen blev det en svart långärmad från H&M. Eftersom jag har en drös tunikor innan så har jag nog fyllt min tunikakvot för i vår
  • Dinturiel

Lite smakråd: Ribbade leggins eller tjocka spetsmönstrade strumbyxor till typ cityshorts? Ska ha ett par ballerina med kilklack till.
    Strumbyxor, leggins och shorts är svart, så även skorna. Ska ha en vit top till.

HJÄLP!! Extrem beslutsångest

• Poena
    Dinturiel skrev 2007-02-24 15:31:29 följande:
    Lite smakråd: Ribbade leggins eller tjocka spetsmönstrade strumbyxor till typ cityshorts? Ska ha ett par ballerina med kilklack till.Strumbyxor, leggins och shorts är svart, så även skorna. Ska ha en vit top till.HJÄLP!! Extrem beslutsångest
    Ribbade leggins.
    - Min blogg om skönhet & mode - www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html
  • Sussi75
    Dinturiel: Svårt val, låter bra båda två Inte mycket till hjälp jag vet...

Poena: Jättesnygg klänning Skulle också kunna tänka mig en sån men den lär väl vara slut på "mitt" H&M....hinner inte åka dit de närmaste dagarna heller....
Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3