The no 1 modetråd! Del 3
Sussie: Ja, och speciellt när den enda storleken som fanns kvar igår är XS, och jag behöver en M... vi får se hur vi kan lösa det. Den var ju så söt
Sussie: Ja, och speciellt när den enda storleken som fanns kvar igår är XS, och jag behöver en M... vi får se hur vi kan lösa det. Den var ju så söt
Sussi: Bytte till en annan, nästan liknande modell. Bara en typ currygul istället för mörkt gråblå. Det är bara fickorna som ser olika ut. Det är två fickor på den gula, och det var bara en ficka på den blå. Men så var det en rosett på fickan på den blå.
Fast jag är nöjd ändå.
MEN att det ska va så svårt att hitta ett par mörkblå &Denim Squin i strl 27!! Och ska jag beställa kommer de inte förns i mitten av april
Mamma: Åh, vilken lyx att kunna handla så. Blir ju nästan avundsjuk
En liten fråga... har ett par typ capris som är lite pösig i modellen, och som dras ihop i bensluten. Är de totalt ute, eller funkar de i vår också? Capris verkar ju finnas i var och varannan butik just nu.
Ok, fick svar på min fråga på vero moda idag. De hade ett par liknande
Ok, här har det släppt regält. Började utbildning förra veckan på ett nytt projektarbete, och idag ringde de från Zara i Köpenhamn och vill träffa mig. Ska dit på tisdag
Lamilla: Beror på.. ska till butiken på ströget Om så är fallet: VAR SNÄLL MOT MIG
Kan man ha en vit oversize-skjorta till ett par svarta short, och kanske ett flätat svart läderbälte i midjan?
dinturiel.blogg.se/images/test_1173691929.jpg så hade jag tänkt.
Lamilla: Åh, spännande
Sussi: Jag vet inte än. De letar visst folk till två butiker i köpenhamnsområdet. Så blir det till något så hör de av sig för ytterligare en intervju. Var mest bara en presentation/förväningar-intervju.