Inlägg från: Dinturiel |Visa alla inlägg
  • Dinturiel

The no 1 modetråd! Del 3

Har bloggat om en sida för alla ballerinafantaster

dinturiel.blogg.se

• Dinturiel

Lamilla: Var lagomt stressad jag också. Och trött. Dottern har varit sjuk sedan i måndags, så har inte sovit så mycket. Kände mig helt förvirrad genom hela intervjun

• Dinturiel

Lamilla: Nej, det är sällan jag känner igen ansikten. Speciellt på folk jag aldrig träffat. Inget personligt

AnnaKlara: Ja något liknande. Var på intervju igår i butiken hon jobbar i. Men fick svar idag om att det inte blir något. Men nu har jag ju redan ett jobb, så jag ska väl inte klaga. Inte för att det är något jag gärna vill göra men ändå.. det är pengar.

• Dinturiel

Så har jag äntligen &denim squin, mörkt denimblå i min storkel. Vet inte hur länge jag har jagat dessa. Sprang på en klänning/tunika på vero moda också. 50 kr som hittat. Finns bilder i min blogg.

• Dinturiel

philmkarin: Jag har H&Ms squin som favorit när det gäller stupisar. De sitter bra och de är billiga.

• Dinturiel

phlimkarin: Brukade också ha det problemet, har knappt några höfter och platt rumpa men de här sitter jättebra. Kanske lite låga, men såg att det fanns några som kallas squinny också nu, som är som squin men har mer normal midja.

• Dinturiel

philmkarin: Kolla upp vilket klockslag de börjar försäljningen, var beredd långt i förväg och sen gäller det att vara snabb som attan.
    Har också sett saker som jag skulle vilja ha, men tror inte ens jag har pengar till att handla nått.
    Vilken klänning är det? Man blir ju lite nyfiken

• Dinturiel

Ok, nästa fredag vill jag till Köpenhamn. Det är Copenhagen Catwalk mellan den 29-31 mars. Och den 30e är det en modevisning med nordiska märken, så som Bitte Kai Rand, InWear och Bruuns Basar. Har inte hitta någon att gå med än, så funderar på att gå själv. Biljetterna kostar 75Dkk för varje evenemang, vilket är ca 94Sek. Tänkte kanske att ni fashionistas också var intresserad

www.copenhagencatwalk.com

• Dinturiel

Isabella: Attans också. Fieldtrip kanske?

Svar på tråden The no 1 modetråd! Del 3