Inlägg från: sunzhine |Visa alla inlägg
  • sunzhine

-----> västervikstråden 5 <-----

8 grader varmt kl 9, helt otroligt.
    Har ägnat morgonen till städning av nedervåningen, man är ju så mycke piggare när det är så underbart väder. Hoppas verkligen att det håller i sig!

Trevlig helg och Grattis EmmaoFredrik

• sunzhine

Åh solen skiner igen, så underbart, blev lite orolig igårkväll när regnet kom...
    Ska snart ge oss iväg med lite varm obóy och lite gott o äta på, tänkte att vi skulle åka ut på en liten utflykt o så kan sambon passa på o fixa lite med bilen samtidigt.
    Sen skulle vi behöva måla om hallen o få upp nya krokar, men det e ju såå tråkigt o va inne i det fina vädret.

Ha en underbar dag alla Västervikare

• sunzhine

Vi brukar ge saft som hon får svälja med efterår, men Jezzie är ju lite äldre. När hon va mindre blandade vi i saften, men hon kände oftast det så det blev mut metoden... Om hon tog hostmedicinen så fick hon nåt kul, typ klistermärke eller ett kex... till slut vänjer de sig ju o ta medicinen o det går lättare.

• sunzhine

Tyvär Jullan, vi har en Ford så kan inte hjälpa er... Men när vi skulle ha fast vår nya bilstol i svärföräldrarnas bil första gången för nån månad sen så åkte vi upp till Toyota o där va de schyssta o satte i den på en sekund

Vad gör man åt en 8 månaders som matstrejkar, hon vill inte ha mat, bara skakar på huvudet o tittar bort o låter morrandes.Till middag fick ja väl i henne en halv liten portion och som kvällsmat lyckades jag få in en halv portion gröt. Hon brukat ju kasta i sig maten men idag har det varit kört, frukosten o lunchen va ju bara o glömma...

BVC imorgon med båda tjejerna, sista gången för den stra inkl. spruta sen är det skolhälsovården som gäller... min stora tjej

• sunzhine

orolig är jag väl inte direkt, men det är ju så tröttsamt o försöka tvinga i henne mat o hon bara sitter o är sur.. Jo jag har den tanken att det e nog några hörntänder på G. Jo jag e glad att jag fick i henne lite trots att det nästan tog en tmme... Tur man har tålamod

• sunzhine

Frogleg... hoppas du var ironsik... inte alls kul med snö, men nu blev det ju inte så mycke mer med det som tur e o tillhelgen ska det visst bli varmt igen... säger de.

Ludicrous... nej inga tecken på förkylning, men om det håller i sig så får vi kolla upp det nästa vecka. har fått i henne middag nu, 1/4 potatis o 1/4 biff... alltid nåt
    Jag e me på fl träff, me det får ju gärna sluta blåsa o bli ett par grader varmare än idag i allafall.

Shootingstar...Söta tjejen Alicia är då hihi... ska gensat dyka in i ditt galleri o spana in magbilden.
    Va ju på bvc idag, samtidigt va det en föräldragrupp som skulle starta, massa gravida kvinnor o fina magar snacka om att jag saknar den tiden.

• sunzhine

Marie.. Jo det gick bra med sprutan, hon satt i mitt knä o skulle räkna teckninngar, men fatta ju vinken direkt o spände sig totalt men satt i allafall still. Kom väl ett par tårar men det gick över lika fort, efteråt blev det fika på Nilssons o hon var hur stolt som helst :) Även om hon måånga gånger påpekade att det gjorde mer ont än den i munnen... Tror nog att hon kommer berätta om händelsen imorgon...om jag känner min dotter rätt

Frogleg... krya på barnen...

• sunzhine

OJ va tyst det va här inne känner nästan hur det ekar....

Ville bara önska alla en trevlig helg o hoppas på att vårvärmen kommer tillbax snart.

• sunzhine

Systerdyster

Har inte fått nåt besked, men däremot loggat in på skatteverket o deklarerat där så det e färdigt

Åh vilket underbart väder, synd bara att man har åkt på nån hemst halsont... kunde ju knappt läsa saga ikväll o jag som gjort mig till o lånat böcker på biblioteket, typiskt att rösten ska ge med sig då!

I kväll blir det sängen tidigt så man kanske kan sova bort lite föskylning o så man e pigg imorgon när det e dags o planera b-uppsats.

Ha det gott alla. o en extra kram till dej cid, snart är det din tur...

• sunzhine

Frogleg...
    jo det går o se,men då måste du klicka på skatteuträckning o gå till nästa sida ända till sista sidan så ser du det...
    Hopaps att du hittar det. Vi blev glatt överraskade härhemma iallafall

Åh vilket härligt väder, vi har just varit ute o gått lite o Jezzie har övat på längdhopp o klättrat lite på marieborgsskolans skolgård.

Nu ska jag ta hand om lilltjejen låter det som

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----