Inlägg från: FrogLeg |Visa alla inlägg
  • FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

majalaja

det är oki. ja vi vill gärna testa den bra att veta vad man köper innan man köper den

• FrogLeg

Jullan

vi hade bb´s hyrbabyskydd till Linnéa och de funkade ju bra och vi var nöjda tills vi skulle lämna tillbaka stolen och tog bort o tvättade klädseln... fy vad sliten den var
    ni som hyr ta av klädseln på bb och titta hur stolen ser ut ett t ips bara

• FrogLeg

Mina barn skulle aldrig få plats i babyskyddet 8 månader Thea börjar komma upp till kansten nu... Linnéa var väl 7 månader när vi bytte till bilbarnstol.

För visst får inte huvudet sticka upp över kanten i babyskyddet?!?

• FrogLeg

Jag tycker inte heller att Janne banan har nån koll. I sommras när vi frågade hur vi skulle få rent Linnéas stol (hon är åksjuk så kan ni räkna ut resten.) Då fick vi tipset och rådet att plocka isär de mesta... Vi tyckte de lät rätt puckat så vi avaktade till måndagen så vi kunde prata med Akta istället... Om vi lyssnat på JB hade vi förstört stolen.

• FrogLeg

sunzhine

Ang matvägran Du behöver nog inte vara orolig när de bara gäller en eller några dagar och hon åt ju trots allt lite. Kanske börjar bli sjuk? Får tänder? Eller nåt... Hon äter nog snart igen ska du se.

• FrogLeg

sunzhine

Självklart vill jag ha vår och sommar nu, jag blev så besviken när de snöade även fast de var så lite. Man blir ju lite rädd.

• FrogLeg

Jag måste fråga ni som har barn i 2-3 årsåldern... Har alla sina barn på dagis?

Jag håller på att bli knäkt här hemma (fast jag tror Linnéa håller på att bli mer knäkt ) Idag har de varit en extremt tråkig dag... Thea är sjuk och mamma (jag har inte sovit ordentligt på 2 nätter) och Linnéa har varit "roligare" än vanligt... Förstår henne helt inte kul att gå här med mamma o lillasyster och inte kunna göra så mycket. Thea har dessutom vägrat ligga på golvet eller sitta i matstolen. Hon vill bara vara nära mig!

Hoppas Thea mår bättre imorrn för annars är de jättesynd om Nea.

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----