Inlägg från: FrogLeg |Visa alla inlägg
  • FrogLeg

-----> västervikstråden 5 <-----

Grattis grattis alla födelsedagsBARN

• FrogLeg

sunzhine

Hmm var ju inne där man man ser ju inte om man får tillbaka eller ej Kanske lika bra att inte veta

• FrogLeg

Marie med två barn

Jag fick min första restskatt när jag var 2 år... Haha jag var tom med i tidningen pga de.
    Tokigt!

• FrogLeg

cid
    mitt svar var ju iaf lite mer uppmuntrande... men de hjälper ju inte mycket när de inte verkar vilja s ätta fart för dig... kom igen nu då bebis

• FrogLeg

Haha ta de lungt är de inte just de man inte ska göra? Man ska ju springa i trappor o så vidare för att de ska sätta fart. Själv satt jag och sydde påslakan till spjälsängen när min första förlossning startade... Se till att du gör nåt och tänk inte så mycket på att bebisen MÅSTE komma ut, men jag vet hur svårt det är att inte tänka på de. Men man kan ju alltid försöka.

• FrogLeg

Härlig dag! Äntligen kom den fram Så idag har vi varit ute och glänst med våran nya vagn! JAg älskar den verkligen barnen oxå! Yippi vad bra.

Cid
    Söt flicka du fått

• FrogLeg

väduren82
    Har sagt de förr o säger de igen. Janne Banan är skit! Skulle aldrig mer göra ett större köp där. Åker tyvärr hellre till Linköping och handlar, bättre service och bättre priser, kunnigare personal!

Usch ja mycket hemskt de som hänt i överum. Jag ryser i hela kroppen. Sänder styrkekramar till dom drabbade.

• FrogLeg

mammafia23
    Jag framför bara mina åsikter! Och av JB har jag verkligen inga posetiva upplevelser så de är ganska mycket tummen ner från mitt håll... Orkar inte rada upp allt neg jag varit med om där... Du får väl fråga personligen om du vill veta nåt!

• FrogLeg

Emelle
    Man ska inte döma personer efter yrke (vanligt förekommande inom handels tyvärr) Man gör sitt jobb och sen tycker folk illa om en personligen...
    Visst får du framföra åsikter om du känner för de. Men de gör ju inte saken bättre, som tur är lyssnade vi inte på rådet vi fick på JB när vi rådfrågade dem om en grej, du får gärna fråga vad.Tror iofs att jag skrivit de tidigare i tråden.
    Bra att du känner dem personligen då fick du väl lite kompisrabatt på den nya vagnen

Svar på tråden -----> västervikstråden 5 <-----