Inlägg från: Moosen81 |Visa alla inlägg
  • Moosen81

Blivande pappor

vi ska få vårat andra barn nu i september. känns super kul. det första fick jag mer spader över..inga av dom är planerade, men det går bra än så länge.. älskar mitt barn över allt på jorden. är totalt övertygad om att jag kommer älska även nästa :-P

det första blev tillverkat på tåget på väg ner till sthlm i augusti -05.. vi flyttade ihop i augusti -05. varför vänta?

det andra blev till då vi tog en bensträckare på resan hem i bil från julfirande i uppsala, där tjejen är uppväxt. pausen togs vid högakustenbron. kan tillägga att det var natt då det hände lycka till alla ni som ska bli pappa för första gången, eller bli pappa igen... allt man inte kan från början lär man sig och det går fort. instinkten och det sunda förnuftet tar över lite...

• Moosen81

idag har vi varit på rutin UL. helt fantastikst att se den lille där inne röra på sig. man ser det lilla lilla hjärtat slå som bara den. ojojoj längtar nu som fan tills han kommer ut i sept.

jaaa, vi har fuskat med fostervattensprov. då tyckte tjejen att ska nån köra in en jättenål i mig (igen) då ska jag fan i mig veta vad det är för kön. vissa kanske tycker att det är at ta udden av det hela, men personligheten vet vi ju inte ännu så vi håller inte med om det

förra graviditeten kollade vi också vilket köm det är men det var pga att hon ätit mediciner som gör allting väldigt riskabelt med ryggm'rgsbrock etc, så vi kollade ifall att det skulle bli en abort... därav att vi kollade nu med, delvis alltså.

nu börjar det bli rörigt, så det är väl kanske bäst att jaginte skriver mer nu hahaha

Svar på tråden Blivande pappor