Inlägg från: Pockadockan |Visa alla inlägg
  • Pockadockan

Varning för comhem 2

jag har också comhem. Dom gånger jag har velat få tag på kundtjänst har det varit omöjligt. jag är också bunden, men ska byta så fort det bara går

LiamLej + Mamma = sant
  • Pockadockan
    Felicia6 skrev 2007-02-26 15:00:47 följande:
    Tegelina skrev 2007-02-26 15:00:17 följande: jag har också comhem. Dom gånger jag har velat få tag på kundtjänst har det varit omöjligt. jag är också bunden, men ska byta så fort det bara går LiamLej + Mamma = santDet är konstigt, för det sitter flera stycken på kundtjänst varje dag o jobbar röven av sig för att hjälpa kunderna
    Jag kommer verkligen ALDRIG fram när jag har ringt dit. Den säger bara att det är många som ringer och att man ska återkomma. Jag har aldrig förstått varför man inte blir placerad i kö...
    LiamLej + Mamma = sant
  • Pockadockan

Nej förresten! Sist kom jag ju fram! Men det var första och enda gången

LiamLej + Mamma = sant
  • Pockadockan
    Felicia6 skrev 2007-02-26 15:11:02 följande:
    Tegelina, man blir placerad i kö.. Min man brukar nämligen ringa hem o säga att han blir sen, för det är si o så många i kö och han måste ta alla innan han kan komma hem
    Jag är helt ärlig. Den brukar säga att det är många som ringer och att jag ska ringa senare...
    LiamLej + Mamma = sant
  • Pockadockan
    Felicia6 skrev 2007-02-26 15:14:25 följande:
    Tegelina, då kan det vara så att kön är full och att du måste återkomma..För dom har kö, det vet jag
    Ja då måste det vara nåt sånt.  Att dom har kö ibland vet jag. För sist fick jag sitta länge. Men det är ända gången jag har fått sitta i kö, innan dess har det alltid varit "ring senare"
    LiamLej + Mamma = sant
  • Pockadockan
    Felicia6 skrev 2007-02-26 15:14:42 följande:
    Tegelina, vilka tider brukar du ringa dom?
    brukar och brukar... det har väl inte varit nån speciell tid. Det är ju inte så att jag ringer dom varenda dag.
    LiamLej + Mamma = sant
Svar på tråden Varning för comhem 2