Varning för comhem 2
jag har com hem och tycker dom är jätte bra. dom är trevliga i kundtjänst.
visst hade lite problem i början då kablarna i detta hus är så gammla att dom nästan vittrar sönder men sen dess har jag inte haft nå problem alls.
jag har com hem och tycker dom är jätte bra. dom är trevliga i kundtjänst.
visst hade lite problem i början då kablarna i detta hus är så gammla att dom nästan vittrar sönder men sen dess har jag inte haft nå problem alls.
jag hade small från början men tycke bredbandet var för segt så nu har jag mmmm. medium eller large vet inte rikitigt.
jag har aldrig problem att få tag på den. ett tag var allting nere.telefon och internet(någon smarting hade kapat en kabel någonstans) men det gick ändå.
oj jag blir alltid placerad i kö. hatar den där kön. ibland får man vänta i 15minuter men det är så det är. det är ju kö vart man än ska ringa.
alltså alla har ju ibland problem med sina leverantörer.
min mamma HATAR tele 2 dom är jätte otrevliga på kundtjänst och så står dom inte för vad dom säger. hon får jämt bråka med dem.
så jag tror det finns ingen som är perfekt.
serafim. en hyres skuld går inte bara så där till kronolle. det tar minst 1,5 månad innan du får en prick, det går inte bara på en vecka.
serafim jo men om den redan är betald så är det ju lugnt. då behöver du ju inte betala avgifterna.
serafim. men även om det skickas till kronolle har du tre veckor på dig att betala. sen så har du yterligare 10dagar att göra en deal men då har det blivit en prick. så du kommer hinna. och sen kan det ta mer tid då kronolle kan ha mycket att göra. innan du ens får dina tre första veckor. och innan dess så kommer socialtjänsten(om ni har barn) att ta kontakt. och allt kommer att ordna sig.
men har du pratat med hyresvärden? det är dom du ska prata med först innan inkasso
men har du ingenting på mobilen? så du kan ringa via den vägen? eller har du någon kompis/släkting som du kan låna telefon hos?
serafim men du är väl inte sjuk hur länge som helst.