Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

Varning för comhem 2

Ja, kundtjänst är ju bara gudomliga
    (Min man jobbar på kundtjänst)

Ts, har du ringt och berättat allt detta för dom så kanske du kan få kompensation?

• Felicia6
    Tegelina skrev 2007-02-26 15:00:17 följande:
    jag har också comhem. Dom gånger jag har velat få tag på kundtjänst har det varit omöjligt. jag är också bunden, men ska byta så fort det bara går LiamLej + Mamma = sant
    Det är konstigt, för det sitter flera stycken på kundtjänst varje dag o jobbar röven av sig för att hjälpa kunderna
  • Felicia6

Tegelina, man blir placerad i kö.. Min man brukar nämligen ringa hem o säga att han blir sen, för det är si o så många i kö och han måste ta alla innan han kan komma hem

• Felicia6

Tegelina, då kan det vara så att kön är full och att du måste återkomma..
    För dom har kö, det vet jag

• Felicia6

Tegelina, kvällar är värst för dom, då är det flest som ringer.. och under lunchtider.. SÅ du kan ju tänka på det nästa gång du ringer att undvika då det är som värst Så är ju chansen större att du kommer fram

• Felicia6
    Glittrax skrev 2007-02-26 15:20:05 följande:
    Felicia: ja visst är det så att köerna är längst på kvällar och lunch.. så det är ju bra om folk ringer andra tider om möjligt.. så vi får hem våra pojkar nån gång!!
    Hehe, ja, det tycker jag med
    Min man brukar alltid komma hem en halvtimme senare på kvällarna för dom måste jobba bort köerna.. Och det vore trevligt att ha hemma han i tid ibland
  • Felicia6

Fast Ts.
    Jag tycker det är lite smålöjligt att lägga allt ansvar på comhem..
    Jag menar, det finns många sätt att lämna in uppgifter på, det finns många sätt att betala en räkning på osv..

Han behövde inte vara i sista minuten med att lämna in uppgifterna utan kunde göra det nån dag tidigare då ni haft problem till o från?
    Sen kan du ha lånat en telefon eller gått till postkontoret och betalat räkningen på, eller helt enkelt lånat nåns internet?

men jag håller med om att det ska funka, men tycker inte man ska skylla på att det är deras fel med betygen och kronofogden

Svar på tråden Varning för comhem 2