Inlägg från: cotton |Visa alla inlägg
  • cotton

Varning för comhem 2

Vi har comhem. Sedan vi flyttade in till vår nya lägenhet (och bytte till comhem i och med att det var ett comhem-hus) har vi bara och enbart haft strul och problem. Vår telefon har inte fungerat majoriteten av tiden. Vi har inte haft ljud på våra betalkanaler (nöjd är jag i och med att maken så struntat i att titta på den fotboll han alltid gör vilket i och för sig även är anledningen till att vi har betalakanalerna) och det har många gånger varit dålig eller brusig bild på övriga kanaler. Bredbandet har inte fungerat mer än hälften av tiden.

Givetvis har vi alltid fått kompensation när vi ringt och krävt detta, men vi har alltid fått ta tag i allting.
    Och nu igen... igår när jag skulle kolla upp ett recept på nätet fungerar inte vårt bredband... IGEN!

Har pratat om detta med vänner och bekanta. Vi delar detta problemet med flera utav dem. Alla är missnöjda.

Hade heller inte haft handskar eller halsduk med comhems emblem på mig kan jag säga. Inte för att det är rätt att angripa någon som bär något sådant, utan för att jag fått skämmas för att jag jobbar på ett företag som tillhandahåller (snarare inte tillhandahåller) sådan USEL service.

• cotton

Ni som stått i kö i flera timmar sammantaget - ni har rätt till kompensation för detta. Glöm inte begära det!!!

Svar på tråden Varning för comhem 2