Inlägg från: Gisse the one |Visa alla inlägg
  • Gisse the one

Varning för comhem 2

Vi har bytt från Telia till comhem, telefoni och det har fungerat alldeles utmärkt hela vägen. Vårt gamla nummer porterades på 3 veckor och under tiden hade vi vidarekoppling till det nya numret som sedan blev det gamla numret. Det sker ingen hänvisning, man får själv vidarekoppla INNAN numret poteras, inget svårt alls. Telefonen fungerar alltid och räkningen dras via autogiro, smärtfritt och mycket bra.

*Kärleken är en makt och inte en vilja, den faller lika lätt på lort som på en lilja*
  • Gisse the one

TS

Jösses!! Jag har aldrig hört så många ursäkter i hela mitt liv!! Du tar inget ansvar alls för vad som händer i ditt liv, otroligt!

*Kärleken är en makt och inte en vilja, den faller lika lätt på lort som på en lilja*
  • Gisse the one

TS

Varför drar du upp alla dåliga ursäkter om de inte spelar roll?

• Gisse the one

TS

Dessutom så äger jag förmågan att betala min hyra på annat sätt om mitt bredband mot förmodan skulle strula.

• Gisse the one

YS

Sorry!! Vi har small, 59 kr per månad och vi har INTE comhems bredband, vi har LAN, bredbandsbolaget, fiberoptik 100 Mb.

• Gisse the one

TS

Du ahde INTE betalt din hyra, annars hade du inte fått inkasso. Man får e kvittens när man betalar via nätet och den måste du ha sett.

• Gisse the one

Ts

Har du fler ursäkter så dra dom också? Gärna några som ev skulle kunna låta trovärdiga...

• Gisse the one

TS

Det fungerar inte så som du påstår

• Gisse the one

TS

Näää jag har varit här sedan 2003 när detta forum öppnade

Svar på tråden Varning för comhem 2