Varning för comhem 2
Sen UPC blev Com Hem så har vi inte haft annat än problem. Jag orkar inte ens skriva ner allt som hänt här...Otroligt svårt att komma fram till kundtjänst, inte återkopplat då dom ska. Utan telefon i över två veckor. Utan internet titt som tätt. Feldebiterade arvoden på räkningar, Feladdresserade brev. Inte hållit några avtal alls, och de kompenasationer dom lovat oss väger inte på långa vägar upp all tid vi lagt och fortfarande får lägga ner på strul. UNDER ALL KRITIK. Skulle inte råda en enda person att anlita dom.....tyvärr.
Självklart hajjar jag att de inte är fel på alla som arbetar på kundtjänst, oftast inte deras fel alls, utan ledningen mm....
Kan inte vara kul att arbeta på ett så dåligt fungerande ställe. För jag vet att jag inte är ensam, jag har många, verkligen många som berättat om sin missnöjdhet med Com Hem
Hoppas på att det ska reda upp sig snart, för att byta leverantör kostar ju skjortan. Men jag kan ändå vara glad för er skull, er som de funkar för