Inlägg från: Na ballt bara |Visa alla inlägg
  • Na ballt bara

Eukanuba????

Hej! Våra uppfödare rekommenderade Eukanuba. De menade att om man ger det det första halvåret så kan man vara säker på att valpen får i sig allt den behöver.

Vår valp är nu 12 veckor men hon vägrar äta eukanuba. Hon åt det utan problem de första veckorna men helt plötsligt ville hon inte ha det mera.

Summa sumarum, uppfödare rekommenderar det men min valp gillar det inte...det var mina erfarenheter

Vad tycker/tror du själv om fodret?

• Na ballt bara

Jag fick foderprover av veterinären och min valp fastnade för Specific. Så det skall jag köpa hem av nu. Veterinären sa att det ligger i samma prisklass som eukanuba men är (enligt henne) bättre. Det är ju en hel djungel det här med hundfoder

Jag fick även som tips att hälla surmjölk över fodret (t.ex. eukanuba) för det ger en intressant doft/smak som valparna gillar. Så det ska jag pröva, för jag har en halv säck eukanuba kvar. Det är ju ganska dyrt så jag slänger ogärna bort det. Så ikväll blir det att köpa hem lite surmjölk

• Na ballt bara

Tandmaja, TACK FÖT TIPSET!!! Prövade igår och idag med varmvatten och hon åt upp all mat med god aptit...vet inte när det har hänt senast!!

Så NU kan jag vara nöjd med Eukanuba

Svar på tråden Eukanuba????