• Anonym (onormal?)

Biter mig i läppen...

Kanske kommer låta lite konstig det här..
    Men vill se om det finns någon mer som jag, känner mig ensam om detta.
    Jag mår fruktansvärt dåligt, ångest och depression, har mått ännu sämre de senaste veckorna.
    När jag mår dåligt (kan även vara när jag mår hyffsat bra) så biter jag mig på läppen och på insidan av läppen, det gör så ont och nu är jag helt öm på läpparna eftersom jag bitit så mycket. Kan plåga mig själv genom att bita för att jag känner mig så misslyckad.
    Är jag helt konstig?! Är det en form av självskadebeteende? Eller är det något slags tvångsbeteende?

• Svar på tråden Biter mig i läppen...
  • Anonym (onormal?)

Tack för era svar!

Ska gå och lägga mig nu, men jag skriver mer imorgon.

Natti natti.

Kram!

• veronicaermanbriks

Tvångsbeteende. Själv har jag fått ticks och börjat blinka frenetiskt plus att jag gör något med öronen så det brysar. hemskt jobbigt. Jag hatar allt sånt.

I´m not a bitch, I´m THE bitch and I´m Mrs Bitch to you!
  • Anonym

Jag lider också av ddepressioner och panikångest sedan många år tillbaka..
    Jag plågar mig själv hela tiden med att trycka ner mig själv allt från utseendet till livet jag lever m.m..Är aldrig lycklig innerst inne men utsidan ser alltid bra ut då jag lärt mig att spela ett spel ångående hur jag mår..
    Vill inte att folk ska se mig nere i skiten utan tron i stället om att jag är världens lyckligaste..
    Har mått piss sedan jag fick min son då jag gått upp bväldigt mycket i vkit, vilket nu gör att mina ätstörningar har slåt om till tröstätande..
    Jag hatar mitt liv till och från fast jag har egentligen har världens mysigaste familj, vänner och släkt,,FATTAR INYTE Dte

• Anonym (onormal?)

Idag har jag haft en hemsk dag, med massa ångest, så nu är jag helt sönderbiten i munnen...helt sjukt..

Sista anonym..
    Jag känner igen mig väldigt mycket i det du skriver...
    Pratar du med någon?
    *kram*

• Anonym (onormal?)

Någon mer som känner igen sig?

• Anonym (onormal?)

*puff*

• Anonym (biter)

here again, på jobbet.
    hoppas ni får en bra dag tjejer

• Anonym (onormal?)

Tack detsamma!

Sitter i skolan nu...

Hur mår du?

Kram!

• Anonym (biter)

TS,

Med mej är det bra, är sååå himla trött med tanke på att jag kom hem vid en 24 inatt, och kom inte i säng förrens 1 .. var och städade ur en gamla lägenheten och de blev lite panik mot slutet.

ska nog sova när jag kommer hem
    vad pluggar du då ?

Hoppas att du mår bra idag.

Svar på tråden Biter mig i läppen...