• Anonym

Dålig andedräkt, hjälp!

På senaste tiden har jag fått jättedålig andedräkt. Det är bland det värsta jag vet när andra har det, så jag mer eller mindre lider nu när jag känner att jag själv har det. Jag borstar tänderna noga (två gånger om dagen), även tungan. Men ändå känner jag smaken/lukten, och den kommer liksom från halsen/magen. Vad tusan kan detta vara? Någon som vet vad det är eller som har haft så själv? Tacksam för svar!

• Svar på tråden Dålig andedräkt, hjälp!
  • Anonym

Rekommenderar att du köper en eltandborste, köper tandkrämen Rapid White och använder listerine regelbundet. Då kommer du få en fräsch andedräkt.

• Anonym

Listerine är bättre och billigt, väldigt bra och har lång effekt, jag använder det men fy det är väldigt starkt. Känns som en tickande bomb i munnen, som reklamen :)))

• Anonym

Glöm inte TANDTRÅD!
    Ett ganska enkelt sätt att se om man har dålig andedräkt, tandtråda och lukta sen på tråden, så vet du hur du luktar mellan tänderna. Sen rekommenderar jag också tungskrapa i kombination med att borsta tungan, mkt bättre än enbart tandborsten!

• Anonym

Ehhh... va köper ni för listerine om de kostar bara 39 kr??!! Jag köper för 69 kr..........

• Anonym

men den lilla flaskan kostar väl 39 kr och den stora 69 kr har jag för mig

Svar på tråden Dålig andedräkt, hjälp!