Inlägg från: tandmaja |Visa alla inlägg
  • tandmaja

ORIJEN hundfoder ?

Är det någon som vet om ORIJEN är bra foder? Har en tik som är väldigt,väldigt kräsen med mat.Har nu hållt på sedan i somras och lirkat med diverse knep för att få henne att äta men nu tvärvägrar hon.Vi ger henne Hills nu och då ho när opererad och kräver ordentligt med näring har vi testat smakprover av annat foder.Just Orijen älskar hon så vi tänkte prova (kan ju vara nyhetens behag )

Är ganska nytt vad jag förstått och det kan ju vara en nackdel,svårt att få tag på...

Tacksam för tips.Kanske andra bra foder?

• Svar på tråden ORIJEN hundfoder ?
  • tandmaja

Tack för svar.Jag fick också varma rekommendationer och köpte en påse som hon vräkte i sig första två dagarna men nu vägrar hon helt igen...jag blir gale npå henne!

Ska kolla på länken och fortsätta lite till i alla fall.Kan ju inte byta varje vecka för att vovven ska bli nöjd.

• tandmaja

Tack för tipset om maten Bonus 2.Har inte provat det,inte konsekvent i alla fall men ska göra det.Problemet just nu är att hon är hos mina föräldrar i veckorna pga att hon är skadad och inte kan vara på dagis (har varit där sedan i dec och kommer inte kunna börja på dagis förrän efter sommaren igen )och det är otroligt svårt att få min mamma att varqa konsekvent! Hon tycker såå synd om tilda som måste vara såå hungrig efter som hon står och tigger så fort de äter och vips så får hon lite ! Jag blir galen men det hjälper inte hur mkt jag tjatar.Ho nsäger att hon inte ger henne (eller blandar ut hennes mat med typ köttbullar )men jag ser ju hur hon rusar ut i köket så fort mamma går dit när jag är där. Ska i alla fall försöka på helgerna när hon är hemma..

Har hört att det är typ 0 % spannmål i Orijen och därför är det så himla bra jämfört med t ex Hill som vi har nu men hon äter ju lika lite av allt ...

Svar på tråden ORIJEN hundfoder ?