• numberone

Erik, en gudagåva!!

Hej tjejer!!

Här är den nya tråden för oss som är "hemligt förälskade" i Erik Segerstedt.... FlörtDenna underbare man som sugit tag i våra hjärtan och som vårdar våra själar med sin röst!!

Kram...

och tjejer...I can't say I'm sorry...ni vet vad jag tänker på!!

• Svar på tråden Erik, en gudagåva!!
  • Lady Amalthea

Stängdes den andra tråden ner? den med bilden i

• numberone

Det är inte tillåtet med bilder osm man inte tagit själv.... men men det får vi inte prata om mer nu...

Pengar är som gödsel, till ingen nytta om de inte sprids.
  • Lady Amalthea

Okej, men det måste väl vara tillåtet att prata om bilder som man TAGIT själv iaf då???

• 83an

Oki, då är det här vi ska hålla till nu då
    Har återigen suttit här och lyssnat på honom hela kvällen... njuter som bara den.

Vill så gärna att han kommer och spelar i "min" stad snart.
    Undra om det någonsin blir av att han tar sig till Småländska Höglandet(????)

Nä, nu ska jag börja förbereda för morgondagen.

Go kväll ladies

• Lady Amalthea

För som jag skrev i förra tråden så får du ju enligt upphovsrättslagen lägga ut en bild som du tagit själv Personen på bilden behöver inte godkänna det ens, vilket man iofs borde fråga om ändå innan man lägger ut en bild på nätet.. Men i det här fallet så finns det ju redan X antal bilder på den här killen ute, så jag tror inte han har nåt emot att du lägger ut en snygg bild på honom här och till skillnad från den andra bilden så är det alltså fullt lagligt att du lägger ut en bild du själv fotat

• Saz82

Hallå där.... hittade hit tillslut blev lite orolig när inte den nya tråden fanns kvar.
    Gissa vad jag gjorde idag då...????
    Hämtade ut biljetterna till han spelning här i GBG som är den 21 april... skall bli såå kul! Nu har man nåt att se fram emot ett tag

• Mia888

Hej! Nu har även jag hittat hit tack vare Minxy. Vill oxå gå på hans spelning i Göteborg!!! Finns det biljetter kvar och vart spelar han?

• Lady Amalthea

Saz82 - Va kul!!! Han verkar ju vara en sån som ska höras live dessutom... Lite som Robbie, inte alls lika bra inspelad som live

• Familytime

Tack för länken! Nu har jag hittat hit också tack vare Numberone!

• Mia888

Menade ju Numberone...många trådar samtidigt gör en lite förvirrad...

Svar på tråden Erik, en gudagåva!!