• numberone

Erik, en gudagåva!!

Hej tjejer!!

Här är den nya tråden för oss som är "hemligt förälskade" i Erik Segerstedt.... FlörtDenna underbare man som sugit tag i våra hjärtan och som vårdar våra själar med sin röst!!

Kram...

och tjejer...I can't say I'm sorry...ni vet vad jag tänker på!!

• Svar på tråden Erik, en gudagåva!!
  • Familytime

Henån??? Där är jag ifrån! Cooolt! It´s a small world!! Hahahhaha!

• numberone

Nehe!!! Det är helt galet.... Vart bor du nu då???

Tomhet fyller också något!.
  • Almisens mamma

Jaha, där ser man! Ja, det var ju inte förra året dom var ihop direkt Jag var ihop med Knut när vi gick i gymnasiet Ja, Oxevik är fint, men inte som Grundsund

Då vet du säkert vem Annika Antonsson är? Gick året under er! Och Sara Axelsson!

• Familytime

Numberone: Har bott i Uddevalla sen jag var sexton år, och innan dess gick jag i en skola i Uddevalla från 10 års ålder. Så jag ska vara ärligt och säga att jag inte har någon som helst koll på Henån-packet.... Eftersom jag mestadels umgåtts med storstadsbor i Uddevalla, så hade jag inte mycket kontakt med mina gamla polare från Henån!

Almisens mamma: Jajamän, visst vet jag vilka de är! Sara är ju Eriks stora stora stora kärlek! Så det har vi inte missat! Alla älskade Sara, hon var en sån solstråle så det fanns inte med på kartan. När hon började där var alla så avundsjuka så vi höll på att dö! Hon var snäll, trevlig, otrolig vacker ( hade aldrig smink!!) ( en annan sminkade ju sig till oigenkänlighet!!) och dessutom sjöng hon fantastiskt bra! Vi var skitsura på henne i början, men sen när hon började prata med oss också, så smälte vi som smör i solsken! Hon var ju underbar! Synd att de aldrig fick till det, men så kan det ju vara!

Vad gick Knut för linje? Han gick inte där när vi började 1999, va? Hur många år äldre än han egentligen? Jag har dålig koll på det där... Och jo...Oxevik ÄR vackrast!

• Almisens mamma

Familytime:

Min syster är bra kompis med Sara och hennes bästa kompis är Annika som hon för övrigt bor ihop med nu. Hon var med och sjöng med dom ibland på luciatåg osv. Skulle gått estet i Uddevalla, men valde fotbollsgymnasiet i Borås istället

Kan förstå avundsjukan på Sara, ur go tjej! Jag är kompis med hennes storasyster Karin. Lika go och fin hon!
    Sara går för övrigt på balettakademin i Gbg och ska ha sitt "slutprov" på lördag då dom sätter upp en musikal. Jag, Emma och Annika ska dit och kolla

Knut gick också estet linjen. Han är född 80, han tog alltså studenten 99.

• Familytime

Almisens mamma:

Vilket sammanträffande! Att vi skulle känna samma personer! Givetvis går Sara på Balettakademin i Göteborg! Givetvis! Hon kommer bli en underbar stjärna en vacker dag! Vad roligt att hon är färdig nu, då! Vet hon vad hon ska göra sen?
    Jag förväntar mig att se henne i alla stora uppsättningar som görs i både Sverige och utomlands! Mer utstrålning i en människa får man leta efter! Hälsa henne så jättegott från Magdalena, jag hoppas att hon ska minnas mig! Har ju inte sett henne sen hon tog studenten! Jag fick en ros av henne på min student, faktiskt! Den enda rosen jag fick, och den fick jag av henne! Supergullig!

Då gick Knut ut samma år vi började, alltså. Shit, blir han 27 i år, då? Det var väldans vad tiden går fort! Hörde att han och hans sambo ska flytta upp till Erik i den stora staden nu! Det blir nog roligt för dem.

• Almisens mamma

Familyti,e:

Ja, världen är liten Ska hälsa Sara är jag träffar henne! Om inte annats så träffar jag henne timm sommaren!

Har inte träffat Erik sedan han jobbade på JC, och det är väl några år sedan nu. Knut har jag inte träffat på många år!

Alltså, måste tillägga att det inte var något seriöst förhållande Emma och Erik hade. Mer "hålla handen i femman" förhållande

• Familytime

Almisens mamma: Efter JC jobbade Erik som vaktmästare på sjukhuset samtidigt som han spelade med The Bends och med EC. Han hade fullt upp, men älskade det han gjorde ändå. Men sen hamnade han ju i Idol och fick uppleva sin dröm! Jag har ju kontinuerlig kontakt med honom nu, så här får tjejerna ibland lite "inside-information"! Han och jag har också haft ihop det, fast ändå inte...typ... Vi kunde aldrig få till det där riktigt seriösa, så vi blev bästa kompisar istället! Så enkelt!

Knut har varit ihop med samma tjej i några år nu och bor i närheten av mig. De letar lägenhet i Sthlm. Tror de varit ihop sen 2003 kanske...minns inte rikigt, men nåt sånt kan det vara i alla fall. Jättego tjej! Alla är lyckliga och glada! Fast Erik är ju fortfarande singel, men jag tror han är rätt lycklig ändå! Hade jag inte vartit upptagen så hade jag mer än gärna hjälpt honom med hans ensamma stunder!

• Familytime

Heja Uddevalla! Vi är bäst!

Svar på tråden Erik, en gudagåva!!