Numberone: Har bott i Uddevalla sen jag var sexton år, och innan dess gick jag i en skola i Uddevalla från 10 års ålder. Så jag ska vara ärligt och säga att jag inte har någon som helst koll på Henån-packet....
Eftersom jag mestadels umgåtts med storstadsbor i Uddevalla, så hade jag inte mycket kontakt med mina gamla polare från Henån!
Almisens mamma: Jajamän, visst vet jag vilka de är! Sara är ju Eriks stora stora stora kärlek! Så det har vi inte missat! Alla älskade Sara, hon var en sån solstråle så det fanns inte med på kartan. När hon började där var alla så avundsjuka så vi höll på att dö! Hon var snäll, trevlig, otrolig vacker ( hade aldrig smink!!) ( en annan sminkade ju sig till oigenkänlighet!!) och dessutom sjöng hon fantastiskt bra! Vi var skitsura på henne i början, men sen när hon började prata med oss också, så smälte vi som smör i solsken! Hon var ju underbar! Synd att de aldrig fick till det, men så kan det ju vara!
Vad gick Knut för linje? Han gick inte där när vi började 1999, va? Hur många år äldre än han egentligen? Jag har dålig koll på det där... Och jo...Oxevik ÄR vackrast!